بیمه دانشجویان در صورت کناره گیری از دانشگاه میشیگان

به گزارش خرید بک لینک دانشجویان دانشگاه ˮمیشیگانˮ می توانند در صورت کناره گیری از دانشگاه به علت بیماری های جسمی، روحی و روانی بیمه شهریه درخواست کنند.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ام لایو، دانشگاه میشیگان تا تاریخ ۱۰ سپتامبر به دانشجویان خود فرصت داد تا در صورت کناره گیری از دانشگاه به سبب بیماری های جسمی، روحی و روانی بیمه شهریه دریافت نمایند.
این برنامه پیش از این هم توسط یک شرکت بیمه ای عرضه شده بود ولی به سبب استقبال کم دانشجویان چهار سال پیش لغو گردید.
طبق اعلام دانشگاه میشیگان، با این برنامه اگر یک دانشجو(به استثنای بیمه درمانی برای دانشجویان بین الملل) به علل مشکلات روحی، جسمی یا روانی از دانشگاه بیرون برود، ۷۵ درصد از شهریه به وی استرداد خواهد شد.
دانشجویانی هم که در خوابگاه دانشگاه زندگی می کنند، می توانند پوشش بیمه ای اتاق و غذا را خریداری کنند.
این برنامه مزایایی از قبیل تأمین بودجه برای کمک به بازپرداخت وام، کمک های بلاعوض و بورس تحصیلی فراهم می آورد و دانشجویانی که به صورت حضوری و یا از راه دور در کلاس ها شرکت می کنند هم می توانند از این طرح استفاده کنند.
ترم پاییز دانشگاه میشیگان از ۳۱ اوت سالجاری شروع می شود و تلفیقی از کلاس های از راه دور و حضوری را عرضه می دهد.
البته دانشجویان باید شرایط فیزیکی یا روحی خویش را به بیمه توضیح دهند.
گرچه شرط استفاده از طرح، خروج کامل از دانشگاه است. این بدان معناست که دانشجو قادر به تکمیل ترم نخواهد بود و به سبب صدمه یا بیماری هیچ گونه اعتبار علمی دریافت نخواهد کرد.
دانشجویان کارشناسی در سال تحصیلی ۲۱-۲۰۲۰ میلادی برای بیمه ۱۰۹ دلار پرداخت خواهند کرد. اگر دانشجو حق بیمه مسکن هم بخواهد، این میزان به ۱۸۱ دلار می رسد.

منبع:

دسته‌ها