بیل گیتس: ایلان ماسک برود موشک هایش را بسازد و به کرونا کاری نداشته باشد!

به گزارش خرید بک لینک بیل گیتس طی مصاحبه اخیر خود، به خاطر انتشار اطلاعات اشتباه در مورد کووید-۱۹، به ایلان ماسک اعتراض کرد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از فیوچریسم، بیل گیتس، ایلان ماسک را به انتشار اطلاعات غلط در مورد کروناویروس متهم کرد.
گیتس طی یک مصاحبه آنلاین، به صحبت در مورد اطلاعات غلط مربوط به کروناویروس پرداخت و هنگامی که صحبت به نظرات ایلان ماسک رسید، گیتس اظهار داشت که به نظر می آید مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا متوجه صحبت های خود نیست.
وی در اینباره اظهار داشت: نظراتی که ماسک عرضه می دهد، به شکل عجیبی غیرمعمول هستند.
ایلام ماسک از زمان آغاز شیوع کووید- ۱۹، اطلاعات اشتباهی را در مورد شمار از دست رفتگان عرضه کرده است. او بارها خطر مبتلا شدن به کروناویروس را نادیده گرفته و اعلام نموده است که کودکان از این بیماری مصون هستند.
گیتس اظهار داشت: ماسک در زمینه کشف واکسن فعالیتی ندارد. او می تواند خودرو های الکتریکی عالی بسازد و موشک هایش هم عملکرد خوبی دارند؛ در نتیجه نباید اجازه داشته باشد که در مورد موضوعاتی مانند کروناویروس صحبت کند. من امیدوارم ایلان ماسک وارد حوزه هایی نشود که در آنها سررشته زیادی ندارد.
در هر حال، این مشکل فقط به ایلان ماسک محدود نمی گردد چونکه به قول گیتس، ذات اینترنت و رسانه های اجتماعی، گسترش اطلاعات اشتباه را به کاری ساده تبدیل می کند.

دسته‌ها