هشدار دولت پاکستان به تیک تاک در مورد محتوای غیراخلاقی

مقامات شرکت مخابرات پاکستان به اپلیکیشن تیک تاک در مورد ایجاد بستری برای انتشار و توزیع مطالب غیراخلاقی و سوءاستفاده از دختران جوان هشدار دادند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از آسین ایج، مقامات پاکستانی معتقدند که تیک تاک دختران جوان را تشویق به انتشار ویدئوهای کوتاه اغواگرانه و غیراخلاقی برای جلب توجه می کند و پس مدیران این اپلیکیشن باید دراین زمینه حساسیت بیشتری به خرج دهند و اجازه ندهند دختران جوان از امکانات تیک تاک برای خودنمایی به شیوه هایی که در مکان های عمومی مناسب نمی باشد، استفاده کنند.
بر همین اساس، پاکستان به تیک تاک هشدار داده که هر چه سریع تر جلوی نمایش محتوای ولنگارانه و غیراخلاقی را بوسیله این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری ویدئو بگیرد و این نوع محتوا را شناسایی و حذف کند.
تیک تاک برای تولید و به اشتراک گذاری فایل های ویدئویی کوتاه ۱۵ تا ۶۰ ثانیه ای مورد استفاده قرار می گیرد و در بین جوانان پاکستانی و به خصوص دختران جوان محبوبیت زیادی دارد. خیلی از مردم پاکستان از اینکه تیک تاک به ابزاری برای خودنمایی دختران جوان مبدل شده، اظهار نارضایتی کرده اند.
ارسلان خالد مشاور امور رسانه های دیجیتال عمران خان نخست وزیر پاکستان روز گذشته اعلام نمود استفاده از تیک تاک برای خودنمایی دختران جوان امری است که سبب نگرانی والدین شده و بطور قطع با این مساله برخورد می شود. تیک تاک هنوز دراین زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.

دسته‌ها