با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؛ تعرفه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت بازبینی شد

خرید بک لینک: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات جدول تعرفه ارائه خدمات دستگاههای اجرایی در دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی را بازبینی کرد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۳۰۲ خود بنا به پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره بازبینی مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۸۴ در سال ۹۷، تعرفه ارائه خدمات موضوع بند پ ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور را بررسی و در مورد آن تصمیم گیری کرد. طبق بند پ ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه، دستگاههای اجرایی موظف شده اند که نسبت به الکترونیکی کردن تمامی فرآیندها و خدمات با قابلیت الکترونیکی و تکمیل بانکهای اطلاعاتی مربوط، تا آخر سال سوم اجرای این برنامه اقدام نمایند. در این میان تمامی خدمات قابل ارائه در خارج از محیط اداری دستگاههای اجرایی، به دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی قابل واگذاری است. بر این اساس تعرفه ارائه پیشخوان خدمات دولت الکترونیکی باید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برسد. برمبنای مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه خدمات موضوع بند پ ماده ۶۷ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، بر طبق شناسنامه خدمت مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب جدول زیر و توسط رگولاتوری تعیین می شود.
در این جدول، اطلاعات عمومی به اطلاعات مربوط به مشخصات فردی، نشانی (اعم از فیزیکی و الکترونیکی) و شماره های تماس متقاضی گفته می شود و اطلاعات تخصصی نیز به اطلاعات مورد نیاز دستگاه خدمت دهنده به استثنای اطلاعات عمومی، اطلاق شده است. مطابق این مصوبه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف است به مدت یک سال بعد از اجرای این مصوبه، گزارش عملکرد و نتایج اجرای آنرا به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه نماید. این مصوبه که الان لازم الاجرا بوده، جایگزین مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، شده است.

منبع:

دسته‌ها