ترامپ پس از پرتاب دراگون خطاب به ایلان ماسک : ایلان کار خارق العاده ای انجام داد

به گزارش خرید بک لینک به دنبال پرتاب موفقیت آمیز کپسول ˮدراگونˮ به فضا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در محل پرتاب حضور یافت و این موفقیت را تبریک گفت.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا، شب گذشته آمریکا موفق شد بعد از نزدیک به ۱۰ سال دو تن از فضانوردان خویش را از خاک این کشور به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام کند.
در این مأموریت که “دمو-۲”(Demo-۲) نام داشت، کپسول “دراگون” سوار بر موشک “فالکون ۹” شرکت اسپیس ایکس دو تن از فضانوردان ناسا به نامهای “داگلاس جی. هارلی”(Douglas G. Hurley) و “روبرت ال. بهنکن “(Robert L. Behnken) را به فضا برد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این موفقیت ناسا و اسپیس ایکس را تبریک گفت و اظهار نمود: این فناوری و قدرت باورنکردنی است. من به تمامی افرادی که در ناسا کار می کنند، افتخار می کنم. تمامی این افراد در بخش خصوصی دولتی(ناسا و اسپیس ایکس) با یکدیگر همکاری کردند. زمانی که چنین صحنه ای را به نظاره می نشینید، باورنکردنی است.
ترامپ بعد از پرتاب، خطاب به “ایلان ماسک” رئیس شرکت اسپیس ایکس اظهار داشت: من همیشه با وی در تماس هستم. او یکی از نخبه های کشور ماست. ما به نخبه ها علاقه مندیم، و ایلان ماسک کار خارق العاده ای انجام داد.
ترامپ افزود، آمریکا باردیگر در حوزه پروازهای فضایی و مأموریت های آینده به مریخ، رهبری جهان را در دست گرفت.
در پرتاب شب گذشته، “مایک پنس” معاون رئیس جمهور آمریکا و همسر او “کارن پنس” هم حضور داشتند.

دسته‌ها