در فاز آزمایشی و روی حیوانات؛ واکسن کرونای آلمانی ها نتایج مثبت نشان داد

خرید بک لینک: شرکت آلمانی ˮکیوروکˮ( CureVac) اعلام نمود که آزمایش واکسن کروناویروس این شرکت روی حیوانات موفقیت آمیز بوده است.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، شرکت زیست فناوری”کیوروک”( CureVac) آلمان اعلام نمود: آزمایش واکسن کرونا این شرکت که در دوز کمی به حیوانات تزریق شد، واکنش سیستم ایمنی بدن این حیوانات را بهمراه داشته است.
شرکت “کیوروک” اعلام نمود که این اطلاعات انتظارات این شرکت را برآورده کرده است چونکه انتظار شرکت کیوروک این بود که واکسن ساخت آنها موجب ایجاد پاسخ ایمونولوژیک قوی برای خنثی کردن عامل بیماری “کووید-۱۹ “یعنی ویروس ” SARS-CoV-۲ “شود.
“دیتمار هوپ”( Dietmar Hopp) از بنیانگذاران این شرکت گفته که قصد دارند نخستین آزمایشات بالینی روی داوطلبان سالم را در ماه ژوئن آغاز کنند.
گزارش ها حاکی از آنست که آمریکا قبل از این کوشش کرد که به واکسن ساخت این شرکت دسترسی پیدا کند که البته این اقدام با واکنش های سیاسی زیادی همراه بود و دولت آلمان هم شرکت “کیوروک” را پیشتیبانی کرد.
شرکت کیوروک در واکسن خود از رویکرد “پیام رسان آران ای”( RNA) استفاده می نماید. همان روشی که شرکت های رقیب دیگر مانند “بایو ان تک”(BioNTech) و شریکش “پی فایزر” (Pfizer) و همین طور مدرنا (Moderna) استفاده می نمایند.
.

منبع:

دسته‌ها