لپ تاپ های جدید ام اس ای با پردازنده های قدرتمند اینتل

به گزارش خرید بک لینک شرکت ام اس آی از عرضه لپ تاپ های جدید خود اطلاع داده که مجهز به پردازنده های نسل دهم شرکت اینتل معروف به کامت لیک هستند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از انگجت، در لپ تاپ های تازه ام اس آی از پردازنده های گرافیکی جدید آر تی ایکس شرکت ان ویدیا هم استفاده شده است.
این لپ تاپ های تازه در مجموع در ۱۲ مدل عرضه شده اند که بسته به قیمت و قابلیت های سخت افزاری دارای پردازنده های Core i۹ یا Core i۷ نسل دهم شرکت اینتل هستند. همینطور در این مدلها از رم های دی دی آر ۴ و ۲۹۳۳ مگاهرتزی استفاده شده است. این کار قدرت پردازش و کیفیت عملکرد لپ تاپ های مذکور را تا ۵۰ درصد بالا می برد.

پردازنده های گرافیکی این لپ تاپ ها از دو نوع RTX ۲۰۸۰ Super و RTX ۲۰۷۰ Super هستند که از دو فناوری بهینه سازی بصری تقویت دینامیک و هم Advanced Optimus بهره می گیرند.
دو مدل از این لپ تاپ ها به نامهای GE۶۶ Raider و GS۶۶ Stealthدارای باتری های ۹۹.۹ وات ساعتی هستند و در آنها از نمایشگرهای فوق دقیق ۳۰۰ هرتزی استفاده شده است. اغلب نمایشگرهای این لپ تاپ ها دارای دقت ۴K بوده و ۱۵ یا ۱۷ اینچی هستند. قیمت دقیق و مشخصات بیشتر این لپ تاپ ها تا دو روز دیگر اعلام می شود.

دسته‌ها