در پی شیوع کرونا ویروس ؛ بیل گیتس مردم را به آرامش دعوت کرد

خرید بک لینک بیل گیتس مردم را به آرامش دعوت کرد
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، “بیل گیتس” بنیانگذار شرکت “مایکروسافت” در یک گفتگو، ضمن درخواست آرامش از همگان اظهار داشت: به جای اینکه بگوییم تولید واکسن و عرضه آن به مردم ۱۸ ماه طول می کشد، می توان اظهار داشت که بحران کرونا ویروس در بعضی کشورها تنها ۶ تا ۱۰ هفته دیگر ادامه خواهد داشت.
وی چند روز پیش اعلام نمود که از سمت خود بعنوان عضو هیأت مدیره مایکروسافت استعفا می دهد تا بتواند زمان بیشتری را به اقدامات بشردوستانه اختصاص دهد.
“بیل گیتس” در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه مردم در این بحران چه کاری می توانند انجام دهند، اظهار نمود: هما ما باید آرام بمانیم. حتی با وجود اینکه چنین وضعیت و بحرانی بی سابقه است.
وی افزود: نکته مهم این است که همراه با جامعه خود در وضعیت تعطیلی باقی بمانیم تا میزان انتشار کرونا ویروس به طرز قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند و اوضاع در اسرع وقت به حالت عادی بازگردد.
در ادامه این مکالمه یک سوال راجع به تحقیقات محققان کالج سلطنتی لندن عنوان شد که طی آن محققان مدعی شدند اگر این ویروس کنترل نشود، کروناویروس می تواند بیشتر از ۲ میلیون نفر در آمریکا را به کام مرگ بکشاند.
علاوه بر این در این مطالعه عنوان شد که تاکتیک های کنترل جامعه که سبب شده خیلی از مردم در خانه بمانند، امکان دارد تا زمان ساخت واکسن یعنی ۱۸ ماه دیگر ادامه داشته باشد.
“بیل گیتس” در واکنش به چنین پژوهشی اضافه کرد: به نظر می آید که پارامترهای استفاده شده در این مدل بسیار منفی نگرانه بوده است.
وی با اشاره به چین اظهار داشت: تجربه ای که در چین به دست آمد، مهم ترین اطلاعات ماست. چینی ها همه جا را تعطیل کردند و توانستند تعداد مبتلایان را کاهش دهند.
“بیل گیتس” پیش بینی نمود که اگر کشورهای درگیر شده به کرونا ویروس آزمایش های لازم را روی افراد انجام دهند و شهرها را تعطیل کنند، بدین سان طی ۶ تا ۱۰ هفته تعداد مبتلایان بسیار کاهش خواهد یافت.
او در آخر افزود: من راجع به خسارت های اقتصادی واردشده نگران هستم.
این در شرایطی است که بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس برای کمک به کنترل بیماری “کووید-۱۹” کمک مالی چند میلیون دلاری هم اهدا کرد.

دسته‌ها