برنامه های گوگل برای کاهش اعتیاد به موبایل

به گزارش خرید بک لینک گوگل چند برنامه جدید عرضه نموده که کاربران می توانند از آنها برای کاهش اعتیاد به گوشی استفاده کنند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از انگجت، گوگل این دفعه برای وادار کردن کاربران به کاهش استفاده از گوشیهای هوشمند به تاکتیک جدیدی روی آورده که عبارت است از شرمنده کردن افراد به دلیل کاربرد زیاد گوشی و احساس حس شرمندگی در آنها.
گوگل در همین راستا سه برنامه تجربی جدید به نامهای اکتیویتی بابلز، انولوپ و اسکرین استاپ واچ عرضه نموده که هر سه برنامه آماری را در مورد استفاده زیاد افراد از گوشی هوشمند عرضه می دهند و از این طریق وی را شرمنده می کنند تا به هر نحو ممکن به کارگیری تلفن همراه را کمتر کند.
برنامه انولوپ از شما می خواهد تا از گوشی خود تنها برای برقراری تماس استفاده کنید و به صورت مرتب آمار شرم آور وقت تلف کردن با تلفن همراه را متذکر می شود. این برنامه تنها با گوشی پیکسل ۳ ای سازگاری دارد.
اکتیویتی بابلز با ایجاد حباب هایی بر روی نمایشگر گوشی در زمان کوشش برای باز کردن قفل گوشی تلاش می کند افراد را شرمنده کند و با هر بار قفل گشایی از گوشی حباب ها بزرگ تر شده و مدت طولانی تری بر روی صفحه ظاهر می شوند. اسکرین استاپ واچ هم بیشتر بر روی عرضه آمار جزئی استفاده از گوشی متمرکز می شود.

دسته‌ها