نمایشگاه CES ۲۰۲۰ کفی هوشمند کفش که کیفیت دویدن را بهبود می بخشد

خرید بک لینک: شرکت ˮNurvv Runˮ در نمایشگاه ˮCES 2020ˮ از یک کفی کفش هوشمند رونمایی نمود که می تواند سرعت گامهای کاربر را بهبود بخشد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، تابحال کفی های کفش هوشمند مختلفی به بازار عرضه شده اند ولی شرکت “Nurvv” کفی کفشی تولید کرده که معتقد می باشد به دونده در دویدن بهتر کمک می نماید.
در این کفی کفش ۳۲ سنسور ردیاب “جی پی اس”(GPS) قرار گرفته است و به همراه اپلیکیشن های موبایل عرضه می گردد.
بدین سان کاربر می تواند آمارهای استانداردی راجع به شیوه دویدن خود پیدا کند. از میان این استانداردها می توان به طول گام و سرعت کلی دونده اشاره نمود که به لطف بازخوردهای حسی و شنیداری انجام می شود.
با این وجود کاربر همین طور می تواند بعد از دویدن به اپلیکیشن مخصوص محصول نگاهی بیاندازد و کیفیت دویدن خودرا دریابد. مثلا چه بخش هایی از کف پای وی بیشتر با زمین تماس داشته است.
بدین سان کاربر می تواند با ایجاد تغییر در تکنیک دویدن خود به روش بهتری نائل شود.
از همه مهمتر اینکه این کفی به کاربر خود این امکان را می دهد که سریع تر بدود و لطمه نبیند برای اینکه این سیستم می تواند مشکلات مربوط به دویدن را برای کاربر مشخص نماید تا پیش از بروز آسیب، این مشکلات حل شود.
پیش سفارش های این محصول از امروز شروع شده و در شش اندازه مختلف، با قیمت ۳۰۰ دلار از تاریخ ۲۰ ژانویه سال جاری به فروش می رسد.

منبع:

دسته‌ها