توسعه دستکش برقی جهت استفاده روزمره

خرید بک لینک: گرم نگه داشتن دست ها در سرمای زمستان به خصوص در کشورهای سردسیر کار آسانی نیست، اما جای نگرانی نیست؛ چونکه این کار توسط یک دستکش برقی سبک و زیبا به راحتی امکان پذیر است.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، تابحال دستکش های برقی بسیاری توسعه داده شده اند؛ اما بتازگی یک دستکش برقی به نام “کندل” (Candle) توسعه داده شده که علاوه بر گرم کردن دست کاربر ضخیم و سنگین نیست و ساختار آن به شکلی است که کاربران بعد از پوشیدن آن به راحتی می توانند کارهای خود شامل چک کردن گوشی را انجام دهند.
طراحی دستکش کندل بسیار زیبا است و این مساله آنرا به یک دستکش ایده آل جهت استفاده در همه مکان ها تبدیل نموده است. تابحال افراد بیشتر از دستکش های برقی در زمان انجام کارهای خاص همانند اسکی و کوه نوردی استفاده می کردند، اما طراحی و سبک بودن “کندل” آنرا به یک دستکش ایده آل جهت استفاده روزمره تبدیل نموده است.

این دستکش ها از نئوپرن، لاکرای ضد آب و ابریشم ساخته شده اند. نوک انگشتان این دستکش به شکلی است که کاربران توسط آن به راحتی می توانند با گوشیهای لمسی خود کار کنند و بدین سبب برای کار با گوشی نیازی به در آوردن دستکش نیست. درون این دستکش چند باتری لیتیوم-پلیمر تعبیه شده است که می تواند دست کاربر را تا حداکثر درجه حرارت ۵۰ درجه سانتیگراد (۱۲۲ درجه فارنهایت) گرم کند. کاربران می توانند سه سطح گرمایشی را انتخاب کنند. بالاترین سطح گرمایشی را با هر شارژ می توانند تا سه ساعت و پایین ترین سطح گرمایشی را می توانند با هر شارژ تا ۶ ساعت استفاده کنند. علاوه بر این نکات کاربران می توانند این دستکش ها را بعد از در آوردن باتری هایش به راحتی بشویند.

این دستکش حالا برای دریافت کمک به تولید انبوه در سایت ایندی گوگو (Indiegogo) قرار گرفته است. هم اکنون قیمت این دستکش ۹۹ دلار است؛ اما اگر به تولید انبوده برسد، قیمت آن ۱۶۰ دلار خواهد بود.

منبع:

دسته‌ها