تبدیل تصاویر ۲ بعدی به مدلهای ۳ بعدی با سیستم انویدیا

خرید بک لینک: شرکت آمریکایی ˮانویدیاˮ(NVIDIA ) بتازگی موفق به توسعه یک سیستم یادگیری ماشین به نام ˮدیب-آرˮ(DIB-R) شده که می تواند تصاویر ۲ بعدی را به مدلهای سه بعدی تبدیل کند.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا، شرکت اِنویدیا که پیشگام در امر فناوری های کارت های ویدئویی، گرافیکی، ایستگاه های کاری و کامپیوتر های شخصی است بتازگی سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع کرده است که توسط آن می تواند تصاویر ۲ بعدی را به مدلهای ۳ بعدی تبدیل کند. سیستمی که پژوهشگران شرکت انویدیا اختراع کرده اند می تواند با در نظر گرفتن نورپردازی، بافت و عمق تصویر تصاویر دو بعدی را به مدلهای سه بعدی تبدیل کند. این مدل توسط پژوهشگران انویدیا در همایش سالانه “NeurIPS” ونکوور ارائه خواهد شد.

بر طبق گفته ی وبسایت انویدیا، این دستگاه مخصوصاً برای زمینه هایی مانند رباتیک مفیدست.
“سانجا فیدلر”(Sanja Fidler) مدیر هوش مصنوعی انویدیا اظهار داشت: تصور کنید هنگامی که یک عکس می گیرید بتوانید آنرا به یک تصویر سه بعدی تبدیل کنید. این بدان مدلول است که حالا می توانید تصویری را که ثبت کرده اید از هر زاویه و به دقت مشاهده کنید. تبدیل یک عکس قدیمی از والدین، نقاشی فرزندان، بازی ویدیویی مورد علاقه خود یا هر چیز دیگری از فرمت ۲ بعدی به ۳ بعدی می تواند یک فرصت عالی باشد.

منبع:

دسته‌ها