صرف هزینه چند میلیارد دلاری در بخش تحقیقات دانشگاه میشیگان

خرید بک لینک: امسال نهمین سال متوالی است که دانشگاه ˮمیشیگانˮ در زمینه هزینه های تحقیقاتی سرآمد دانشگاه های دولتی آمریکا می شود.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از ام لایو، در سال جاری، دانشگاه میشیگان ۱.۶۲ میلیارد دلار در زمینه تحقیقات بودجه هزینه کرد و رتبه دوم دانشگاه های آمریکا دراین زمینه را به خود اختصاص داد.
بتازگی دانشگاه میشیگان گزارشی از تحقیقات سالیانه خود منتشر نمود که نشان می داد این دانشگاه در هزینه سالیانه خود در بخش تحقیقات ۴.۸ درصد افزایش داشته است.
این در شرایطی است که این میزان در سال ۲۰۱۸ میلادی ۱.۵۴ میلیارد دلار بود.
البته باید گفت دانشگاه “جانز هاپکینز”(Johns Hopkins) با صرف هزینه ۲.۶۶ میلیارد دلار در تحقیقات در صدر قرار دارد.
دانشگاه میشیگان برای بخش تحقیقات خود ۱.۰۷ میلیارد دلار حمایت مالی دریافت کرد که ۸۸۸ میلیون دلار آن از دولت فدرال آمریکا دریافت شده است.
تحقیقاتی که با بودجه داخلی دانشگاه تامین شدند، سبب تولید محصولات و خدمات جدید شدند. بطوریکه در سال ۲۰۱۹ میلادی دانشگاه میشیگان ۵۲۰ اختراع جدید و تاسیس ۲۲ استارتاپ را در کارنامه پربار خود ثبت نمود. خیلی از این استارتاپ ها در جنوب شرقی میشیگان اجرا می شوند.
مقامات دانشگاه میشیگان معتقدند که سرمایه گذاری های پژوهشی به حفظ اساتید دانشگاه و بودجه پروژه های زیربنایی مانند نوسازی آزمایشگاه ها کمک می کنند.
دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان در سال ۲۰۱۹ میلادی ۶۹۰ میلیون دلار در تحقیقات هزینه کرد. این مبلغ در سال ۲۰۱۸ میلادی ۶۶ میلیون دلار بود.
کالج مهندسی میشیگان هم ۲۶۸ میلیون دلار صرف هزینه های تحقیقاتی کرد.
شرکت های خصوصی ۱۸۴.۴ میلیون دلار به تحقیقات در دانشگاه میشیگان کمک کردند که در بین آنها شرکت های خارجی هم به چشم می خورند که سهم ۳۳ میلیون دلاری را به خود اختصاص داده اند.

منبع:

دسته‌ها