ال جی موبایلی با نمایشگر ثانویه به بازار عرضه می کند

به گزارش خرید بک لینک شرکت ال جی موبایلی ۶۹۹ دلاری در بازار آمریکا عرضه می کند. این موبایل دارای یک نمایشگر ثانویه ۶.۱ اینچی است که به دستگاه متصل می شود.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از دیلی میل، شرکت ال جی مقرر است موبایلی به بازار آمریکا عرضه نماید که یک نمایشگر دوم هم به آن متصل می شود.
موبایل G۸X ThinQ با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می شود. همانطور که گفته شد این دستگاه یک نمایشگر OLED ۶.۱ اینچی دارد که می توان از آن بعنوان کیبورد هم استفاده نمود. البته این نمایشگر چند قابلیت مختلف را دارد و می توان از آن بعنوان دستگاه کنترل بازی کامپیوتری هم استفاده نمود.
نمایشگر ثانویه این موبایل برخلاف فناوری های جدید موبایل های تاشو سامسونگ یا هواوی به صورت مشخص از نمایشگر اصلی موبایل مجزا است. البته هنگامیکه نمایشگر ثانویه به موبایل متصل است از شارژ باتری آن کم می شود. به نوشته کارشناسان استفاده از یک نمایشگر ثانویه ۳۰ درصد از عمر شارژ دستگاه می کاهد.
ال جی ادعا می کند موبایل G۸X ThinQ از یکم نوامبر (۱۰ آبان) برای کاربران اپراتور مخابراتی AT&T و از ۸ نوامبر برای کاربران اپراتور Sprint در آمریکا عرضه می شود.

دسته‌ها