با تکنولوژی جدید فیسبوک افراد هیچ زمان از هم دور نخواهند ماند

خرید بک لینک با تکنولوژی جدید فیسبوک افراد هیچ زمان از هم دور نخواهند ماند
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، فیس بوک تصمیم گرفته است تا از فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده نماید تا افراد بتوانند درهر زمان و مکانی به صورت مجازی کنار هم باشند.
“مایکل آبراش” (Michael Abrash) رهبر بخش تحقیق فیس بوک در رویداد بزرگ Oculus Connect ۶ در مقابل جمعیت زیادی ایستاد و اعلام نمود که در تلاش است تا فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به منظور ایجاد یک “حضور اجتماعی” (social presence) ترکیب کند.
ایده فیس بوک به این صورت است که دو نفر در هر نقطه از جهان که هستند با زدن هدست های خاصی که فیس بوک قصد توسعه آنرا دارند می توانند به صورت مجازی یکدیگر را در کنار هم ببینند و با یکدیگر صحبت کنند.
کاربران این امکان را دارند که فضای مشترک خودرا با شخص دیگری به اشتراک گذارند، احساسات خودرا در زمان واقعی بیان کنند و از عینک واقعیت افزوده استفاده کنند تا به هر نقطه از جهان که می خواهند سفر کند.
تیم آزمایشگاه تحقیقاتی فیسبوک طی اطلاعیه ای اظهار داشت: فناوری واقعیت مجازی (VR) امروزه به ما اجازه می دهد تا دنیاهای به وجود آمده دیجیتالی را کشف نماییم و با دوستانمان در هر جای جهان در تعامل باشیم در صورتیکه فناوری واقعیت افزوده (AR) به ما امکان می دهد تجارب جدید را تجربه کرده و آنها را با دیگر افراد به اشتراک بگذاریم. با ترکیب یک سیستم دقیق ثبت لحظه دقت بالا، فناوری محلی سازی و نقشه برداری همزمان (SLAM)، یک دوربین و یک سیستم بازسازی متراکم، ما قادر به توسعه این سیستم هستیم.
در نقشه برداری و ناوبری رباتیک، محلی سازی و نقشه برداری همزمان به روزرسانی نقشه یک محیط ناشناخته است در صورتیکه بطور همزمان مسیر را درون آن حفظ می نماید.
بگفته مسئولان فیس بوک، هم اکنون این فناوری قادر می باشد چهره را در زمان واقعی اندازه گیری نماید و همین طور نماد کامل پیکر شخص و مدل سه بعدی او را ایجاد کند.
در ویدیو زیر می توانید طرحی که فیس بوک از آن صحبت کرده را مشاهده کنید و به کاربرد این فناوری منحصر به فرد پی ببرید.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع:

دسته‌ها