یک سرمایه گذار برجسته حوزه فناوری: دستیارهای صوتی جاسوس هستند

خرید بک لینک دستیارهای صوتی جاسوس هستند
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، بورثویک اظهار نمود: از دیدگاه مصرف کننده، این دستگاه ها بسیار کارآمد هستند و برای کاربران دشوار است که دریابند آنها در حال نظارت آنها هستند.
بورثویک یک سرمایه گذار حوزه فناوری که کار خویش را با یک استودیوی محتوای وب که توسط “AOL “خریداری شد، شروع کرد و بعداً رهبری استراتژی فناوری “Time Warner” را برعهده گرفت در گفتگو با یاهو اظهار داشت: من انتظار داشتم این شرکت ها خیلی بیشتر به حریم خصوصی کاربران احترام بگذارند.
وی اخطار داد، شرکت های فناوری که اسپیکرهای هوشمند محبوبی مانند آمازون اکو و گوگل هوم و هوم پاد اپل را تولید می کنند بسیار بیشتر از صحبت کاربران بر آنها نظارت می کنند.
این اسپیکرها می توانند تمامی داده ها و اطلاعات افراد را ثبت کنند. برای مثال حتی اطلاعات کوچک مانند هنگامی که بلند می شوید و چراغ اتاقتان را خاموش یا روشن می کنید را هم این اسپیکرهای هوشمند ثبت می کنند.
بعنوان مثال، آمازون اکو تا زمانی که کلمه “الکسا” را کاربر نگوید، پاسخ نمی دهد و دستیار هوشمند گوگل هم چنین پروتکلی و در محصولات اپل هم چنین است و تاهنگامیکه کاربر از سیری کمک نخواهد کاری صورت نمی گیرد اما این به آن منظور نیست که آنها بر کاربر نظارت ندارند.

در ادامه بورثویک اشاره نمود که چگونه اسپیکرها با سایر محصولات به صورت مخفی ارتباط دارند. شاید از نظر کاربران این اسپیکرهای هوشمند چندان بد به نظر نرسند اما باید کاربران بدانند که این اسپیکرهای هوشمند با هدف هدایت می شوند.
البته امکان دارد خیلی از کاربران با نظر من مخالف باشند چون که ایالات متحده گفته است که رویکرد لِسه فِر(Laissez-faire) در مقابل این دستگاه ها دارد و هیچ دخالتی در حریم خصوصی کاربران رخ نخواهد داد.
“لِسه فِر” نگاهی اقتصادی می باشد که طبق آن تعامل میان افراد باید عاری از هرگونه دخالت حکومت باشد.
البته این نظارت تنها در آمریکا وجود ندارد بلکه کشور چین هم این گونه است بگونه ای که چین در سراسر کشور خود تعداد بسیار زیادی دوربین های نظارتی نصب کرده است.

دسته‌ها