توسط اوبر امکان درخواست آژانس آنلاین بدون تلفن همراه فراهم می شود

خرید بک لینک: شرکت اوبر اخیرا طرحی عرضه کرده که در آن، امکان درخواست خودرو را بدون نیاز به تلفن همراه فراهم می آورد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، شرکت “اوبر”(Uber) برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته، طرحی عرضه کرده است که امکان درخواست خودرو را بدون استفاده از تلفن همراه فراهم می آورد. این طرح در صورت موفقیت، گامی برای ایجاد یک تغییر قابل توجه خواهد بود.
اوبر در اوایل ماه جاری، نصب باجه هایی را شروع کرد که با الهام از اتاقک خودرو های این شرکت ساخته شده اند. باجه های کنونی اوبر، در “فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو” نصب شده اند و به مسافران این امکان را می دهند که خودرو خودرا بدون نیاز به تلفن همراه درخواست کنند. این شرکت می خواهد با این طرح، امکان دستیابی بهتر مسافرانی که به خاطر زبان یا مشکلات فنی، در استفاده از اپلیکشن تلفن همراه با مشکل گرفتار می شوند، فراهم آورد.
در این طرح جدید، نیازی به استفاده از تلفن همراه وجود ندارد. تنها کافیست که کاربر، از یک نمایشگر ۳۲ اینچی استفاده نماید تا درخواست خودرو صورت گیرد.

“آنوراگ آگاروالا”(Anurag Agarwalla)، مدیر گروه نوآوری اوبر در وبلاگ خود نوشت: این باجه ها می توانند یک محیط اجتماعی به وجود بیاورند که در آن، افراد به یکدیگر کمک می کنند.
اوبر هنوز هیچ جزئیاتی در مورد محل نصب باجه ها ارائه نداده اما امیدوار است که بتواند بزودی از این باجه ها برای دستیابی بهتر کاربران استفاده نماید.

منبع:

دسته‌ها