قمی: اهتمام جدی برای توسعه ظرفیت های فرهنگی وجود دارد

به گزارش خرید بک لینک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: اهتمام جدی برای توسعه ظرفیت های فرهنگی وجود دارد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد قمی ظهر سه شنبه ۲۲ مرداد ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: تحقق برنامه ها و توسعه بیشتر از پیش اهداف دینی و فرهنگی، همت و تلاش همه جانبه را طلب می کند. ما خادم خادمین فرهنگ اهل بیت(ع) هستیم و باید با اهتمام و جدیت برای تحقق اهداف گام برداریم و جامعه و مردم مارا قضاوت خواهند کرد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه محوریت و مردم سالار بودن را باور کرده ایم، تصریح کرد: سلوک مردم سالارانه بودن سازمان تبلیغات به فضل خدا جلوه های بیشتری خواهد داشت.
قمی با تاکید بر حمایت سازمان مرکزی از مدیرکل جدید سازمان تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: این استان از اهمیت بالایی در نزد ما برخوردار می باشد و امیدواریم که قدرتمند حرکت کنید.
وی با اشاره به اینکه محدودیت های مالی و مشکلات در عرصه کار وجود دارد، افزود: اهتمام و تلاش ها می تواند برکات و خروجی های مناسبی داشته باشد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از زحمات مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گسترش ظرفیت های فرهنگی قدردانی نمود.
در انتها این مراسم از زحمات حجت الاسلام حمید برازش مدیرکل سابق تقدیر و سید رضا افتخاری که قبل از این معاونت فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت، بعنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد.

دسته‌ها