وزیر ارتباطات: تمامی اپراتورهای ارتباطی موظف به دریافت گواهی کیفیت شدند

خرید بک لینک: وزیر ارتباطات به رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داد تا مبحث دریافت گواهی کیفیت را برای تمامی اپراتورهای ارتباطی الزامی کند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، محمد جواد آذری جهرمی امروز در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و جایزه ملی کیفیت در نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: کیفیت حق الناس است و سازمانی که فرآیند کیفی درستی نداشته باشد نمی تواند خدمات با کیفیت به مردم عرضه نماید.
وی خطاب به رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات باید آیین نامه ای را مصوب کند که تمامی اپراتورهای ارتباطی ارزیابی شوند و با اصلاح فرآیندهای کیفی خدمات این اپراتورها دیگر شاهد پاسخگویی نادرست به مردم از جانب مراکز تماس اپراتورها و هم عرضه خدمات بی کیفیت نباشیم.
آذری جهرمی تصریح کرد: اپراتورهایی که گواهی کیفیت نداشته باشند در عرضه خدمات با محدودیت مواجه خواهند شد.
وزیر ارتباطات همینطور از معاونت نوآوری خود خواست که در ارزیابی های اپراتورهای ارتباطی دقت عمل داشته و در فرایند ارزیابی ها تجدید نظر و اصلاح صورت گیرد.
وی اظهار داشت: ما در جشنواره ملی فاوا، انتخاب برگزیدگان را به فعالان این بخش سپرده ایم و در جشنواره ملی کیفیت هم این اتفاق باید بیفتد چون که معتقدیم در عصر اقتصاد دیجیتال توجه به شاخصهای کیفی حائز اهمیت می باشد.
آذری جهرمی تصریح کرد: افزایش سهم اقتصاد دیجیتال و تولید ملی باید در گروی افزایش کیفیت خدمات و استانداردسازی صورت گیرد و در این زمینه معتقدیم که اپراتورهای عرضه کننده این خدمات باید گواهی کیفیت داشته باشند.

دسته‌ها