ابداع اپلیکیشن برای دنبال کردن پیتزای سفارش داده شده پیتزای خویش را ردیابی کنید!

خرید بک لینک پیتزای خویش را ردیابی کنید!
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، مشتریان رستوران های زنجیره ای “دومینوز”(Domino’s) تا آخر سال قادر خواهند بود تحویل پیتزای خویش را از راه جی پی اس(GPS) پیگیری کنند.
این رستوران به استفاده از فناوری شهره شده است و تابحال کارهایی مانند تحویل پیتزا از راه ربات ها و وسایل نقلیه خودران و گرفتن سفارشات از راه ضبط خودرو و دستیارهای هوشمند مانند “الکسا” را انجام داده است.
اخیرا هم ۵ شعبه غیر نقدی را در استرالیا راه اندازی نمود که برای پیشگیری از تشکیل صف های طولانی، مشتریان در این ۵ شعبه مکلف به پرداخت تنها از راه اینترنت هستند و امکان پرداخت نقدی یا با دستگاه پوز در این فروشگاه ها وجود ندارد.
اما کار جدید “دومینوز” که به مشتریان نشان داده است پیتزای سفارش داده شده دقیقاً کجاست و چه زمانی به دست مشتری می رسد احتمالاً کاربردی ترین تجربه تکنولوژیک “دومینوز” باشد.
این توانایی نه تنها مشتریان گرسنه را راضی خواهد نمود بلکه طبق گزارش شبکه خبری ان. بی. سی، “ریچ الیسون” مدیر “دومینوز” تصریح کرد که امکان ورود اطلاعات توسط کاربران برای زودتر رسیدن سفارش وجود دارد.
سهام این برند اخیرا شش درصد سقوط کرده است و این راهکارهای فناورانه می تواند باعث بازگشت آن شود.
در حالیکه “دومینوز” در تحویل با نظارت جی پی اس پیشرو شده است، ما می توانیم در آینده ای نزدیک خدمات تحویل مواد غذایی بیشتری را با ردیابی GPS ببینیم.

دسته‌ها