خبری خوش برای افرادی که اهل پیاده روی هستند

خرید بک لینک: محققان دانشگاه ˮبوستونˮمعتقدند که ورزش منظم هموچون پیاده روی می تواند آمادگی ذهنی و فیزیکی شما را افزایش داده و خطر مبتلاشدن به زوال عقل را کم کند.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، مطالعه محققان نشان داده است که افرادی که فعالیت فیزیکی زیادی دارند، حتی اگر مانند یک پیاده روی فعالیتی سبک باشد، پروسه پیری ذهن در آنها به آهستگی پیش خواهد رفت و با احتمال کمتری به بیماری های زوال عقل گرفتار خواهند شد.
محققان ” سرویس سلامت همگانی ” انگلیس معتقدند که این خبر، برای افرادی که قادر به دویدن نیستند و به جای آن بیشتر پیاده روی می کنند خبری خوشحال کننده شمرده می شود.
نتایج یافته های جدید این محققان انگلیسی از آن حکایت می کند که ورزش کردن منظم حتی اگر کمتر از ۲ ساعت و نیم در هفته باشد، اثرات مطلوب خود در کاهش ابتلاء به بیماری های زوال عقل را خواهد داشت.
به طور میانگین هر یک ساعت ورزش اضافه تر در میانگین کل هفته مغز را ۱.۱ سال جوان تر می کند.
محققان دانشگاه “بوستون” داده های مربوط به یک پژوهش در مورد سلامت قلب در آمریکا را مورد بررسی قرار دادند تا مزایای ورزش کردن در مورد زوال عقل را دریابند.
بنابراین کسی که هر هفته سه ساعت ورزش می کند، می تواند به مرور زمان مغز خودرا ۳ سال جوان تر از سن واقعی خود کند.
محققان دانشگاه بوستون راجع به مزایای دیگر ورزش کردند گفتند که این فعالیت فیزیکی معمولاً اضطراب را می کاهد و وضعیت خواب افراد را بهبود می بخشد که این دو امر به داشتن ذهنی سالم و قدرت تفکر بهتر کمک می کنند.

دسته‌ها