وزیر ارتباطات: ارتباط برخی مناطق سیل زده شمال کشور برقرار شد

به گزارش خرید بک لینک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حل مشکل ارتباطی برخی مناطق سیل زده شمال کشور اطلاع داد.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: «از روز گذشته مشغول پیگیری مناطق سیل زده شمال کشور بویژه آق قلا هستم که ارتباطات در آنجا مختل نشود».
وی با اشاره به اینکه عمیقاً ناراحتم از اینکه هموطنانم را در نوروز در سختی می بینم، اظهار داشت: ضروری می باشد بعد از آرام شدن وضعیت، همه با هم برای کمک به مردم مناطق سیل زده و ساختن دوباره زندگی آنها تلاش نماییم.
آذری جهرمی تصریح کرد: با وجود محدودیت های تأمین بالگرد، گروهی از کارکنان تلاشگر مخابرات ایران منتظر نماندند و مسیر طولانی برفی و صعب العبور کوه «دشت شاد» را پیاده طی کردند و ارتباطات شهر «دوزین» را بعد از دو روز قطعی، مجدداً برقرار کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه متأسفانه رانش زمین، سبب قطع فیبرهای ارتباطی منطقه سوادکوه شده و امکان رفع خرابی به علت عدم صدور برخی مجوزها فراهم نیست، اظهار داشت: بنا بر برنامه ریزی انجام شده، ارتباطات از راه رادیو تا ساعتی دیگر برقرار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بنا بر گزارش ها، ارتباطات در سایر مناطق مناسب می باشد، افزود: در منطقه دوزین که شرایط ارتباطات نامساعد بود، تیم های رفع خرابی در استان استقرار یافته اند که تابحال امکان تردد آنها فراهم نبود و از هلال احمر درخواست بالگرد کردیم.
آذری جهرمی در پاسخ به انتقاد بعضی از کاربران برای عدم حضور وزیر ارتباطات در این مناطق اظهار داشت: برای رفتن آماده ام اما اطمینان دارم حضورم در استان، بر تعداد جلسات و دوری مسئولان از صدمه دیدگان خواهد افزود. در زلزله کرمانشاه هم ترجیح دادم با پشتیبانی قوی از مسئولین استانی، کار به سرانجام برسد.

دسته‌ها