با ابزار یادگیری ماشینی؛ اینستاگرام لایک و فالوئرهای جعلی را پاک می کند

خرید بک لینک: اینستاگرام لایک، فالوئر و کامنت های جعلی در حساب های کاربران خویش را حذف می کند. این شبکه اجتماعی از ابزارهای یادگیری ماشینی حساب های کاربری با لایک و فالوئر جعلی را حذف می کند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از ان بی سی نیوز، اینستاگرام اعلام نموده فرایند حذف لایک ها، فالوئرها و کامنت های جعلی را شروع کرده است.
حساب های کاربری با استفاده از اپلیکیشن های مختلف لایک، فالوور و کامنت های جعلی را به کار می گیرند تا محبوبیت خویش را به صورت غیر واقعی زیاد نشان دهند.
اینستاگرام پیام هشداری برای افرادی می فرستد که از این اپلیکیشن ها استفاده می نمایند تا مشخص شود فعالیت های جعلی آنها در اینستاگرام حذف گردیده است. این درحالی است که شبکه اشتراک گذاری عکس از کاربران خود می خواهد پسوردهای خویش را که با این اپلیکیشن ها اشتراک گذاشته اند، تغییر دهند. بدین سان امنیت اطلاعات حساب های کاربری حفظ خواهد شد.
درهمین راستا اینستاگرام در یک پست وبلاگی اعلام نمود: ما ابزارهای ماشین یادگیری ساخته ایم که به ما کمک می نماید حساب های کاربری را شناسایی نماییم که از این خدمات استفاده می نمایند. فعالیت های غیر واقعی آنان حذف خواهد شد. این نوع رفتار قابل قبول نیست و اپلیکیشن های طرف سومی که لایک ها، فالوئر و کامنت های جعلی تولید می کنند، قوانین این پلت فرم را زیر پا می گذارند.

دسته‌ها