از سوی دانشگاه استنفورد؛ آغاز گسترده ترین مطالعه بر روی قلب با ساعت اپل

خرید بک لینک: دانشگاه استنفورد اعلام نمود با همکاری شرکت اپل مطالعه ای گسترده و بی سابقه را بر روی قلب انسان با مشارکت حدود ۴۰۰ هزار داوطلب کاربر ساعت های هوشمند این شرکت آغاز می کند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از فایومک، دو طرف در آگوست گذشته از برنامه های خود برای اجرای طرحی مشترک در این زمینه اطلاع داده بودند و حالا جزئیات بیشتری در این زمینه انتشار یافته است.
قرار است در مرحله اول برخی اطلاعات مبنایی در مورد ۴۰۰ هزار مشارکت کننده در طرح مورد اشاره جمع آوری شود که این کار تا اوائل سال ۲۰۱۹ به طول می انجامد.
هدف از انجام این بررسی آن است که مشخص شود تا چه حد می توان از دستگاه های الکترونیک پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند برای اطلاع رسانی دقیق در مورد وضعیت سلامت انسان استفاده نمود. اگر دقت این دستگاه ها ثابت شود می توان از آنها برای پیش بینی، مهار و مدیریت بیماری های خطرناک استفاده نمود.
ساعت های اپل از قابلیت کنترل ضربان قلب انسان و ارسال اطلاعاتی در این زمینه برخوردار می باشند و در جریان این مطالعه اطلاعات ارزشمندی در مورد وضعیت سلامت قلب ۴۰۰ هزار داوطلب جمع آوری خواهد شد. اطلاعات بیشتر در این زمینه از این آدرس در دسترس می باشد.

دسته‌ها