چرا باید خودرو کارکرده بخریم

خرید بک لینک: باید اقرار کنیم که خرید خودروی کارکرده آنقدرها هم بد نیست. البته به شرطی که خریدی آگاهانه داشته باشیم و همه جوانب را بسنجیم.

خرید خودروی کارکرده یکی از خریدهایی است که تقریبا همه افراد تجربه آن را دارند. اینکه یک خودروی کارکرده یا صفر کیلومتر بخریم، بستگی مستقیم با بودجه‌ای دارد که برای این خرید کنار گذاشته‌ایم. این روزها که قیمت خودرو به شدت سیر صعودی دارد و هنوز هم میلی به نزولی شدن ندارد، خرید یک خودروی صفر و کارنکرده به رویایی دست نیافتنی برای بسیاری تبدیل شده است. بنابراین در ساده‌ترین حالت ممکن پاسخ این سوال که چرا باید خودروی کارکرده بخریم؟ می‌تواند این باشد که چون بودجه کافی برای خرید یک خودروی نو را نداریم!

مزایای خرید خودروی کارکرده

باید اقرار کنیم که خرید خودروی کارکرده آنقدرها هم بد نیست. البته به شرطی که خریدی آگاهانه داشته باشیم و همه جوانب را بسنجیم. مهمترین مزیتی که خرید خودروی کارکرده دارد، پرداخت هزینه کمتر است. یک خودروی کارکرده به تناسب سال‌هایی که از تولید آن می‌گذرد، افت قیمت را تجربه کرده است. خودرویی که افت قیمت را تجربه کرده باشد، به مراتب قیمت مناسب‌تری دارد و شرایط خرید آن آسانتر است. البته باید توجه داشته باشید که افت قیمت خودرو فقط به دلیل عمر بیشتر آن باشد. در صورتی که خودرو تصادفی باشد یا مشکلات فنی یا ظاهری داشته باشد، افت قیمتی که شامل حال آن می‌شود، چندان رضایت‌بخش نیست. زیرا یک خودروی تصادفی بی تردید مشکلات بسیاری می‌تواند داشته باشد.

موضوع بیمه موضوع دیگری است که خرید خودروی کارکرده را می‌تواند به صرفه نشان دهد. به هر حال بیمه داشتن یکی از واجبات ماشین است. یک خودروی صفر کیلومتر هزینه بیشتری برای بیمه شدن نیاز دارد، این در حالی است که متقاضی خرید خودروی کارکرده این شانس را دارد که از تخفیفات بیمه‌ای استفاده کند و هزینه کمتری برای این مهم پرداخت کند.

اگر به تازگی گواهینامه گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا مدتی سراغ خرید خودروی صفر نروید. ریسک استفاده از یک خودروی صفر کیلومتر برای یک راننده تازه‌کار بسیار زیاد است و می‌تواند ضرر مالی زیادی را متوجه او کند. بنابراین با خرید خودروی کارکرده مدتی مهارت‌آموزی کنید و بعد از رسیدن به یک درجه قابل قبول در رانندگی به سراغ خرید یک خودروی صفر بروید.

معایب خرید خودروی کارکرده

به همان اندازه‌ای که خرید خودروی کارکرده می‌تواند مفید باشد، ممکن است ضررهایی را نیز متوجه خریدار کند. چنانچه در خرید خودروی کارکرده به اندازه کافی دقت نکنید و به تمام فاکتورهای مهم در چنین خریدی توجه نکنید، بی‌تردید پشیمان خواهید شد. شما باید تمام بخش‌های فنی و ظاهری خودرو را بررسی کنید. اگر به شخصه از عهده این کار بر نمی‌آیید، حتما از یک متخصص و کارشناس خبره و مطمئن کمک بگیرید. به این ترتیب احتمال خطا را به حداقل می‌رسانید. همچنین به یاد داشته باشید که بهترین اقدام برای خرید خودروی کارکرده این است که خودرو را از فروشنده واقعی بخرید و نه یک واسطه و دلال. با توجه به اینکه متاسفانه دلالان خودرو با هر ترفندی تلاش می‌کنند خریداران را فریب دهند، بهتر این است خودرویی را که برای خرید انتخاب می‌کنید، در اختیار دلال نباشد تا اسیر دروغگویی‌های دلالان خودرو نشوید.

یک پیشنهاد ویژه

اگر شما هم‌اکنون یکی از خودروهای شرکت مدیران‌خودرو را در اختیار دارید و سال تولید خودروی شما ۱۳۹۰ و بعد از آن است، این فرصت ویژه و استثنایی را دارید که خودروی کارکرده خود را به یک خودروی صفر کیلومتر از نوع آریزو۵، آریزو۶،  X33نسل جدید، X22، تیگو ۷ و تیگو ۵ تبدیل کنید. برای این کار می‌توانید از شرکت ایرانیان‌خودرو کمک بگیرید. شرکت ایرانیان خودرو زیر مجموعه مدیران‌خودرو است. تمام خودروهایی که در این مجموعه به فروش می‌رسند، در تمام نمایندگی‌های منتخب مدیران‌خودرو خرید و فروش و جایگزین می‌شوند. یادآوری می‌کنیم که طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو در تمام نمایندگی‌ها اجرا نمی‌شود و تنها مختص نمایندگی‌های منتخب است. آدرس نمایندگی‌های منتخب را می‌توانید در سایت ایرانیان‌خودرو بیابید.

شرایط تبدیل خودروی کارکرده به خودروی نو در شرکت ایرانیان‌خودرو

چنانچه یکی از خودروهای مدیران‌خودرو را در اختیار دارید که مدل آن مربوط به سال ۹۰ و بعد از آن است، می‌توانید خودروی کارکرده خود را به راحتی نو کنید. فرقی نمی‌کند که هم اکنون یک چری دارید یا یک ام وی ام. مهم این است که مدل chery  یا MVM شما مربوط به پیش از ۱۳۹۰ نباشد. در واقع شرط اولیه برای استفاده از طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با نو در شرکت ایرانیان‌خودرو این است که خودروی کارکرده محصول سال ۱۳۹۰ و بعد از آن باشد.

در شرکت ایرانیان‌خودرو بعد از تعیین قیمت خودروی کارکرده شما، قیمت خودروی کارکرده به عنوان هزینه پیش پرداخت خرید یک خودروی نو لحاظ و محاسبه می‌شود. تعیین قیمت خودروی کارکرده نیز به کمک کارشناسان فنی و قضایی و در عادلانه‌ترین شرایط صورت می‌گیرد.

در حقیقت شرکت ایرانیان‌خودرو، خرید خودروی کارکرده شما را آسان می‌کند. بعد از تعیین قیمت خودروی کارکرده، بهای آن به عنوان پیش پرداخت خرید یک خودروی صفر در نظر گرفته می‌شود و الباقی هزینه خرید خودروی صفر به صورت حداکثر اقساط ۵ ساله از خریدار اخذ می‌شود.

جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با طرح کارکرده می توانید از طریق را های ارتباطی زیر با مشاورین سایت ایرانیان خودرو در ارتباط باشید :

دفتر مرکزی : تهران، بزرگراه ستاری شمال،بلوار میرزابابایی، پلاک ۱۶۸، واحد ۱۰

تلفن مرکزتماس : ۰۲۱۴۹۷۸۱

سایت : https://iraniankhodro.com/

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iran.usedcar/

دسته‌ها