ایلان ماسک فاش کرد چقدر بیت کوین دارد

به گزارش خرید بک لینک مدیرعامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس که ارزش خالص دارایی های وی ۴۰ میلیارد دلار تخمین زده می شود، در جدید ترین اظهارنظر خود در توییتر از اینکه چه میزان بیت کوین دارد، پرده برداشت.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از دکریپت، “ایلان ماسک” کارآفرین میلیاردر آمریکایی در توییتر به جهانیان اظهار داشت که چه مقدار بیت کوین در اختیار دارد که با عنایت به میزان دارایی های وی و صحبت هایی که قبلا راجع به رمزارزها و به خصوص بیت کوین کرده بود، تا حدودی عجیب است.
وی که با ۴۰ میلیارد دلار دارایی خالص یکی از ثروتمندترین مردان جهان است، فاش کرد که تنها ۰.۲۵ بیت کوین در اختیار دارد که هم اکنون تنها حدود ۲۵۰۰ دلار ارزش دارد.
“ماسک” که پیش از این درباره فایده رمزارزها اظهار نظر کرده بود، حالا با فاش کردن مقدار بیت کوینی که در اختیار دارد، سبب شده است تا شخصیت های بزرگ در رمزارزها با آن شوخی کنند.
“تایلر وینکلووس” مدیر عامل شرکت تبادل رمزارز مستقر در نیویورک معروف به “جمینی” از ماسک پرسید، با این حساب چگونه می خواهد هزینه های خویش را در مریخ بپردازد که به برنامه های ماسک برای بردن انسان به سیاره مریخ اشاره داشت.
“آری پائول” بنیانگذار شرکت رمزارزنگاری “Block Tower Capital” هم با مقدار بیت کوین کمی که این میلیاردر در اختیار دارد، شوخی کرد.
همینطور “فرانسیس پولیوت” مدیرعامل یک شرکت تبادل بیت کوین در کانادا به ماسک اظهار داشت: هر چیزی بهتر از صفر است!(کاچی به از هیچی)
ایلان ماسک هنوز در واکنش به این افراد اظهارنظری نکرده است.
وی در ماه ژانویه به شنوندگان یک پادکست اظهار داشت که فکر می کند بیت کوین بسیار هوشمندانه طراحی شده است و اظهار داشت که رمزارزها می توانند به صورت مؤثر جایگزینی برای پول نقد باشند، اما نسبت به استفاده خلافکاران و مجرمان از آن ابراز نگرانی کرد.
ماسک همینطور در ماه مارس اعتراف کرد که رمزارز مورد علاقه وی، “Dogecoin” بوده است.
ماسک با جدلها و آشوب به پا کردن های توییتری غریبه نیست و تابحال بابت اظهارنظرهای خود در توییتر بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است. بعنوان مثال، اظهار نظر عجیبش در مورد اینکه سهام تسلا به اندازه ارزش فعلی خود نمی ارزد، باعث از دست رفتن میلیاردها دلار و سقوط ارزش سهام تسلا شد.
اما این جدید ترین اظهار نظر ماسک درباره بیت کوین، روی قیمت آن تاثیر داشته است.

دسته‌ها