فروش اطلاعات ۷۳ میلیون مشتری شرکت های تجاری در وب

به گزارش خرید بک لینک یک گروه هکری اطلاعات بیشتر از ۷۵ میلیون نفر از مشتریان چند شرکت تجاری را در فضای مجازی برای فروش عرضه نموده اند.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از زد دی نت، اعضای گروه هکری ShinyHunters اطلاعات مشتریان بیشتر از ده شرکت تجاری را سرقت کرده اند و آنها را در وب تاریک یا دارک وب در معرض فروش قرار داده اند. قیمت فروش کل این اطلاعات ۱۸ هزار دلار است.
اعضای گروه هکری ShinyHunters در هفته گذشته هم اطلاعات ۹۱ میلیون مشتری سایت خرید و فروش آنلاین توکوپدیا را در اندونزی سرقت کردند و اطلاعات ۱۵ میلیون نفر از آنها را در فضای آنلاین به مجانی منتشر نمودند. این هکرها از فروش کل اطلاعات ۹۱ میلیون مشتری هک شده به قیمت ۵۰۰۰ دلار اطلاع داده اند.
از جمله شرکت هایی که اطلاعات ۳۰ میلیون مشتری آنها سرقت شده می توان به سایت زوج یابی زوسک اشاره نمود. همینطور داده های ۱۵ میلیون مشتری سایت چت بوکس که خدمات چاپ آنلاین عرضه می دهد، سرقت شده است. سوشیال شیر کره جنوبی که در زمینه خدمات مد فعال است، هم شاهد سرقت اطلاعات ۶ میلیون مشتری خود بوده است.
همچنین اطلاعات هشت میلیون مشتری سایت خدمات تحویل غذای هوم چف و اطلاعات ۵ میلیون مشتری سایت فروش آنلاین مین تد هک شده است. همچون دیگر سایت هایی که اطلاعات دو تا سه میلیون مشترک آنها سرقت شده می توان به روزنامه آنلاین کرونیکل آو هایر ادوکیشن، مجله کره ای جی جومیم و مجله حوزه سلامت مایندفول اشاره نمود.

دسته‌ها