آهنگ زمین منتشر گردید

به گزارش خرید بک لینک فضاپیمای ˮبپی کلمبوˮ(BepiColombo) متعلق به آژانس فضایی اروپا(ESA) و آژانس هوافضای ژاپن(JAXA) هنگام پرواز در ارتفاعات کم اطراف زمین، موفق به ثبت صدای سیاره زمین شد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسناو به نقل از آژانس فضایی اروپا، این صدا حاصل اطلاعات ضبط شده توسط “شتاب سنج بهاری ایتالیایی”(ISA) است. برای تولید این صدا، باید فرکانس اصلی مجموعه داده ها که برای انسان ها غیرقابل شنیدن است، تقویت و متراکم شوند تا این فایل ها قابل شنیدن شوند.
فضاپیمای “بپی کلمبو” یک سال و نیم پیش پرتاب شد. این فضاپیما اواخر فروردین ماه سالجاری از فاصله ۱۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتری زمین عبور کرد و نزدیکترین فاصله آن با اقیانوس اطلس جنوبی رخ داد، جایی که تلسکوپ های مستقر در کشور شیلی توانستند گذر سریع آنرا ثبت کنند.
این فضاپیما جهت بررسی سیاره عطارد راه اندازی شده و شامل دو ماهواره است که به صورت همزمان و پیوسته با هم در ۲۰ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی به فضا فرستاده شدند.
این دو ماهواره در ارتباط با مأموریتی که دارند، مدارگرد سیاره ای عطارد(MPO) و مدارگرد مگنتوسفری عطارد(MMO) نام گذاری شده اند. هدف از این مأموریت یک مطالعه جامع و گسترده بر روی سیاره عطارد است که بررسی میدان مغناطیسی، مگنتوسفر و ساختار و سطح داخلی آن سیاره را شامل می شود.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دسته‌ها