مشخصات موبایل ۵G فوجیتسو فاش شد

به گزارش خرید بک لینک مشخصات یک موبایل ۵G شرکت فوجیتسو فاش شده که در آن از تراشه اسنپ دراگون ۸۶۵ استفاده شده است. این دستگاه دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از گیزموچاینا، در این اواخر شرکت کوالکام لیستی از موبایل هایی را منتشر نموده که از تراشه اسنپ دراگون این شرکت استفاده می نمایند. در این لیست نام موبایل های مختلفی دیده می شود. یکی از موبایل های این لیست موبایل arrow ۵G شرکت فوجیتسو است.
شماره مدل موبایل فوجیتسوarrow ۵G در حقیقت F-51A است که نمایشگری خمیده دارد و در قسمت بالای آن، سمت راست یک سوراخ وجود دارد. نمایشگر ۶.۷ اینچی این دستگاه +HD است و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰پیکسل دارد. همینطور در این موبایل یک دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد. یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک هم در نمایشگر دستگاه یکپارچه شده است. همراه تراشه اسنپ دراگون ۸۶۵ در این دستگاه ۸ گیگابایتRAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. سیستم عامل دستگاه هم اندروید۱۰ است. پشت این موبایل تنظیمات ۴ تایی دوربین به چشم می خورد که یکی از آنها ۴۸ مگاپیکسلی است. دوربین های پشتی دستگاه قابلیت فیلمبرداری۴K دارند. جالب آنکه موبایل فوجیتسو مجهز به نرم افزار «ادوب فوتوشاپ اکسپرس» است که همزمان با ثبت عکس، آنرا ادیت می کند.

دسته‌ها