اپل بازگشایی فروشگاه های خود در چین را به تاخیر می اندازد

خرید بک لینک: اپل که قبلاً از تعطیلی قطعی تمامی فروشگاه های رسمی و دفاتر کاری خود در خاک چین تا ۹ فوریه به سبب شیوع ویروس کرونا آگاهی داده بود، این تعطیلی را تمدید کرد.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از آسین ایج، اپل بطور رسمی اعلام نموده که فروشگاه های این کشور در چین و همین طور شعب آن در بخش های مختلف این کشور به سبب خطر ابتلاء به ویروس کرونا کماکان بسته خواهد ماند.
این در حالی است که اپل در حال مطالعه و برنامه ریزی برای بازگشایی فروشگاه های خود و همین طور دفاتر کاری و مراکز تماس در چین بود اما در نهایت تصمیم گرفت از این کار خودداری کند.
در بیانیه جدید اپل دراین زمینه آمده است: ما در کوشش برای بازگشایی مجدد دفاتر کاری خود و مراکز تماس مان در هفته منتهی به ۱۰ فوریه بودیم و الان نیز اقدامات لازم برای بازگشایی آنها را انجام می دهیم. ما پس از نهایی شدن زمان بازگشایی دراین زمینه به مشتریان مان اطلاع رسانی می نماییم.
چین یکی از بزرگترین بازارهای فروش محصولات اپل و به خصوص گوشیهای آیفون است و تعطیلی فروشگاه های این شرکت آمریکایی در آن خسارت سنگین مالی به اپل وارد کرده است. بخش عمده ای از مونتاژ تولیدات اپل هم در چین انجام می شود.

منبع:

دسته‌ها