برگزاری آنلاین کلاس های درس دانشگاه های چین به خاطر کروناویروس

به گزارش خرید بک لینک وزارت آموزش چین اعلام نمود که به علت شیوع ˮکرونا ویروسˮ کلاس های دانشگاه های این کشور به صورت آنلاین برگزار می گردد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از شینهوا، در راستای شیوع سریع “کروناویروس” در چین، وزارت آموزش چین، دانشگاه ها و کالج های این کشور را ملزم به تدریس آنلاین کرده است.
مطابق با دستورالعمل جدیدی که به تازگی توسط وزارت آموزش چین اعلام شده است، دانشگاه ها و کالج های این کشور، باید برای ایجاد فعالیتهای آموزشی آنلاین، از دوره های تدریس آنلاین با کیفیت بالا و پلت فرم های منابع آزمایشگاهی استفاده کنند.
در این دستورالعمل جدید آمده که باید تلاش شود، یادگیری آنلاین به اندازه یادگیری حضوری دانشجویان در کلاس، کارآمد و مفید باشد.

اطلاعات رسمی از جانب منابع آموزشی چین نشان داده است که از تاریخ دوم فوریه سالجاری میلادی، با ایجاد ۲۲ پلت فرم تدریس به صورت آنلاین، ۲۴ هزار دوره آنلاین، به صورت مجانی در چین برگزار شده که ۱۲ رشته در مقطع کارشناسی و ۱۸ رشته در تحصیلات فنی و حرفه ای را پوشش می دهد.
در اواخر ماه ژانویه سالجاری میلادی بود که وزارت آموزش چین برگزاری کلاس های دانشگاه ها در ترم بهار را به علت شیوع کرونا ویروس، به تعویق انداخت.

دسته‌ها