بهره مندی خودرو های کادیلاک از فناوری تعویض لاین خودکار

به گزارش خرید بک لینک شرکت خودروسازی کادیلاک می خواهد فناوری تعویض خودکار لاین را به سیستم سوپر کروز خود اضافه کند.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت خودروسازی کادیلاک(Cadillac) در حال تقویت سیستم کمک راننده خود معروف به “سوپر کروز”(Super Cruise) با چندین خصوصیت جدید همچون تغییر خودکار لاین است.
بدین سان خودرو های کادیلاک در صورت اجازه راننده، در شرایط خاص می توانند خط یا اصطلاحا لاین خویش را در بعضی از بزرگراه ها به صورت خودکار عوض کنند و سامانه توجه راننده اطمینان حاصل خواهد نمود که هنگام حرکت به یک خط متفاوت، راننده روی محیط اطراف خودرو متمرکز باشد.
سامانه سوپر کروز هنگام تغییر خط به راننده اطلاع می دهد و به خودی خود قادر به انجام چنین کاری نیست.
کادیلاک برای انجام این کار از نقشه برداری لیدار(LiDAR)، به روزرسانی های GPS به صورت زنده، سامانه دوربین و سنسورهای رادار بهره می برد تا مشخص نماید کدام مانور در یک بخش خاص از جاده مجاز است و اینکه آیا جابجایی آن به یک خط متفاوت امکان پذیر است.
کادیلاک همینطور در حال ایجاد چندین تغییر دیگر در سوپر کروز است که شامل اطلاعات دقیق تر در نقشه است که نه تنها سبب می شود تغییر خودکار خط صورت گیرد، بلکه سبب تقویت عملکرد در جابجایی ها و چرخش در بزرگراه ها می شود.
این خودروساز همینطور با استفاده از نرم افزار به روز شده، کنترل فرمان و کنترل سرعت را بهبود می بخشد و استفاده از این سامانه را برای رانندگان آسان تر می کند.
سامانه به روز شده سوپر کروز از سال ۲۰۲۱ ابتدا در سدان های “CT۴” و “CT۵” و “Escalade” که سال جاری به بازار عرضه می شوند، در دسترس قرار خواهد گرفت.

دسته‌ها