بهترین گجت های سال ۲۰۱۹ از نگاه گاردین

به گزارش خرید بک لینک مجله ˮگاردینˮ فهرستی از بهترین گجت های سال ۲۰۱۹ میلادی را معرفی نمود.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، بهترین گجت های سال ۲۰۱۹ میلادی فناوری هایی هستند که در فهرست زیر به معرفی آنها خواهیم پرداخت.
فناوری پوشیدنی
شرکت آمریکایی “بوز”(Bose) یک عینک تولید کرده که یک لایه شنیداری از اطلاعات و تجربیات را به جهان پیش روی کاربر اضافه می کند.
این عینک به یک جفت اسپیکر کوچک مخفی و چند سنسور مجهز است که اطلاعات را مستقیما به گوش فرد منتقل می کند. به صورتی که افراد دیگر آنها را نمی شنوند.
می توان با این عینک موسیقی گوش داد و به دستیارهای صوتی “سیری” آمازون، الکسا و و دستیار گوگل متصل شد. قیمت این عینک نزدیک به ۲۰۰ دلار است.

اسپیکر بلوتوثی JBL
قطر اسپیکر بلوتوثی “JBL” چهارده سانتی متر بوده و ضدآب است. خاصیت ضد آب بودن آن به اندازه ای بالاست که حتی زیر دوش آب هم می توان از این اسپیکر استفاده نمود. عمر باطری آن ۱۰ ساعت است و به لطف میکروفن هایی که در آن بکار گرفته شده، می توان با آن تماس دریافت کرد. قیمت این محصول ۳۵ پوند است.

ربات
ربات شرکت “UBTech” برای کودکان هشت سال به بالا ساخته شده و به بچه ها امکان یادگیری کدنویسی را فراهم می آورد. می توان حرکت و رفتار این ربات را برنامه ریزی کرد.

پهپاد
پهپاد کوچک و جدید “DJI” تنها ۲۴۹ گرم وزن دارد و بسیار جمع وجور است و در صورت جمع شدن در کف دست جای می گیرد.
باآنکه که این پهپاد کوچک است ولی می تواند تا ۳۰ دقیقه پرواز کند و ویدئوهایی با کیفیت k۴ ضبط کند. قیمت پهپاد ۳۶۹ پوند است.

ماگ قهوه
ماگ مسافرتی “Ember” این توانایی را دارد که به کاربر اجازه می دهد بهترین دمای نوشیدنی خویش را از راه یک اپلیکیشن تنظیم کند و تا ۳ ساعت نوشیدنی خویش را گرم نگه دارد. قیمت این محصول ۱۸۰ پوند است.

گوشی آیفون
یکی از مهم ترین رویدادهای دنیای فناوری، رونمایی از آیفون ۱۱ بود.
این گوشی در مدلهای آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون پرو مکس عرضه گردید و واکنش هایی را هم به دنبال داشت.
قیمت گوشیهای هوشمند آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به ترتیب ۶۹۹ دلار، ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار اعلام شده است.
آیفون ۱۱ در واقع جایگزینی برای نسخه ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی آیفون ایکس آر پارسال است و نسخه های آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرومکس هم جانشین گوشی آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس به شمار می روند.
در واقع سومین لنز دوربینی که به این دو مدل گوشی اضافه شده است باعث اضافه شدن قابلیت تله فوتو است، این دو گوشی همینطور آنتن دهی فوق العاده ای هم دارد که در کنار باتری بهتر و صفحه نمایش اولد باکیفیت و شارژر ۱۸ واتی توجه و رضایت کاربران را به سمت خود جلب می کند.

دوچرخه برقی
دوچرخه برقی “Ribble Hybrid AL e” حدودا با یک دوچرخه مسافرتی هم وزن است و یک باطری به صورت مخفیانه در آن بکار رفته است.
قیمت این دوچرخه از دو هزار پوند شروع می شود.

ساعت هوشمند
الان “اپل واچ” بهترین ساعت هوشمند بازارهای جهانی است. اپل واچ نهایی که به بازار عرضه شده، سری ۵ است و دارای یک صفحه نمایش بزرگ تر است. ردیابی سلامت و تناسب اندام از خصوصیت های این ساعت است.
علاوه بر آن، دستگاه های هوشمند خانگی را هم می توان با این ساعت کنترل کرد.

ایرباد
ایرباد شرکت سامسونگ تلفیقی از راحتی و قابلیت کنترل است که با هر اندازه ای سازگار می شود.
کیفیت صدای مناسب، باتری قدرتمند و ظاهر لوکس و زیبا از خصوصیت های بارز و برجسته گوشیهای ایرباد بی سیم سامسونگ به حساب می آید.
قیمت این محصول ۱۳۹ پوند است.

دسته‌ها