توسط شرکت مخابرات ایران؛ خدمات ارتباطی حداکثری به زائرین امام رضا(ع) عرضه می شود

خرید بک لینک: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: تسهیلات حداکثری ارتباطی و خدمات شبانه روزی به زائرین امام رضا (ع) عرضه می شود.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری از آمادگی شرکت مخابرات برای عرضه تسهیلات ارتباطی و خدمات شبانه روزی به زائرین امام رضا(ع) در آستانه شهادت امام هشتم اطلاع داد و اظهار داشت: بهره گیری از تمامی ظرفیت های ارتباطی ثابت و همراه برای هم افزایی خدمت به زائرین امام رضا(ع) ضروری است؛ بر این اساس شرکت مخابرات هم با یک برنامه ریزی دقیق و منظم و با توسعه زیرساخت های ارتباطی در منطقه خراسان رضوی آماده خدمت رسانی به زائرین است.
وی اظهار داشت: توجه به عرضه خدمات ارتباطی شایسته به زائرین امام رضا(ع) و ایجاد فضا برای خدمت رسانی، یک امر ضروریست و ایجاد زیرساخت های لازم در زمینه عرضه خدمات اینترنت و تلفن ثابت و همراه در محدوده حریم حرم مطهر رضوی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
صدری با اشاره به توسعه پهنای باند تلفن همراه در مشهد مقدس بر پاسخگوئی به مشتریان مخابرات به صورت شبانه روزی به مبحث خدمات و پشتیبانی مخابرات در این منطقه تصریح کرد و اضافه کرد: امکانات و وضعیت خدمت رسانی به زائرین باید با تمام ظرفیت های موجود صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: چنانچه مشترکان در هر لحظه از شبانه روز مبتلا به اختلال تلفن همراه در این استان شدند می توانند با شماره گیری مجانی ۹۹۹۰ مشکل احتمالی خویش را با اپراتور همراه در بین بگذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل آنها برطرف شود.
وی اضافه کرد: مشترکان تلفن ثابت هم که در هر لحظه از شبانه روز تلفن آنها مبتلا به اختلال شود می توانند با سامانه ۲۰۱۱۷ ارتباط و مشترکانی که نیازمند به شماره تلفن محل خاصی هستند می توانند با سامانه ۱۱۸ و همینطور مشترکان اینترنت ثابت مخابرات استان می توانند در صورت بروز اختلال با مرکز ۲۰۲۰ تماس بگیرند.

دسته‌ها