ادامه کابل برگردانها در تهران؛ ارتباط تلفنی مشترکان در ۴ مرکز مخابراتی مبتلا به اختلال می شود

به گزارش خرید بک لینک ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی در ۴ مرکز مخابراتی به علت انجام عملیات کابل برگردان مبتلا به اختلال می شود.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید فرد اسدی، شهید رجایی، شهرستان قدس و آزادگان شروع شد.
با اجرای توسعه شبکه کابل مخابراتی، ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهرستان قدس با پیش شماره های ۴۶۸۱ الی ۴۶۸۹ در محدوده خیابان های رشادت (رشادت ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۸ و۱۰)، کرامت و شهرک فرزان به مدت ۷۲ ساعت آینده با اختلال همراه می باشد.
ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید فرد اسدی با پیش شماره های ۶۶۱۵، ۶۶۱۹، ۶۶۰۰ الی ۶۶۰۹ در محدوده خیابان های هاشمی، نیارکی، شهیدان و استاد معین تا فردا با اختلال روبرو است.
هچنین در مرکز مخابرات شهید رجایی ارتباط تلفنی مشتریان دارای پیش شماره های ۸۸۹۰ الی ۸۸۹۴، ۸۸۸۵، ۸۸۸۹، ۸۸۸۰، ۸۸۴۱، ۸۶۰۳ در محدوده این مرکز و خیابان های زرتشت شرقی، کریم خان زند، شهید عضدی و حافظ از فردا تا ۳ روز آینده مبتلا به اختلال می شود. ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات آزادگان هم از ساعت ۲۴ امشب به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه می باشد.

دسته‌ها