در گزارش خرید بک لینک مطرح شد؛ پاسخ جهرمی به ادعای وجود باند فساد در وزارت ارتباطات

خرید بک لینک: وزیر ارتباطات در مورد انتشار برخی اخبار درباب شناسایی باند فساد در وزارت ارتباطات توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، روز گذشته یکی از سایتهای خبری ادعا نمود که در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که از زیر مجموعه های وزارت ارتباطات است، شبکه های فساد سازمانی شکل گرفته که با دریافت رشوه، مجوز صادر و با سرمایه های مردم بازی می کنند.
محمدجواد آذری جهرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد ادعای مطرح شده در مورد «وجود باند فساد در طبقه دوازدهم ساختمان رگولاتوری» اظهار داشت: من می دانم اینکه می نویسند «فساد در بیخ گوش وزیر ارتباطات در طبقه دوازدهم وزارت ارتباطات» از کجا نشات می گیرد.
وی اظهار داشت: ما در برخورد با مشکلاتی که در وزارت ارتباطات است، جدیت داریم و حراست وزارت ارتباطات این مساله را شناسایی کرده است. اما آن کسی که ادعا کرده، خودش رشوه داده است و مجرم در پرونده است؛ آن کس هم که رشوه گرفته ما گزارش آنرا در برج ۵ (مردادماه) به مراجع داده ایم.
وزیر ارتباطات افزود: البته ما از پرداختن رسانه ها به این موضوعات استقبال می نماییم.
جرئیات بیشتر ماجرا…
در این زمینه جمال هادیان سخنگوی وزارت ارتباطات نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، سوژه را تشریح کرد.
وی اظهار داشت: فردی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بازگشت می کند و تقاضای تاسیس دفتر خدماتی دارد، اما به لحاظ قواعد و قوانین، تقاضای وی منطبق با قانون نبوده است. بنا بر این به وی می گویند که این درخواست ممکن نیست و بنا بر این وی، پیشنهاد تطمیع و رشوه می کند.
هادیان اضافه کرد: به هر حال پیش از آنکه کسی رشوه ای بدهد و بگیرد، سوژه توسط حراست کشف می شود و هم با ایشان برخورد شده و به مراجع قضایی اعلام می شود و هم به نفراتی که مشکوک به گرفتن رشوه اند.
وی اشاره کرد: هنوز چیزی ثابت نشده است. اما سوژه و متهمان به دادگاه معرفی شده و با آنها برخورد شده و برخی نفرات از کار معلق شده اند. هیچ یک از کارکنان وزارت ارتباطات و مدیران این وزارتخانه و نیز هیچ یک از کارکنان و مدیران رگولاتوری در این مساله دخالت نداشتند و آن کارشناسی که به وی بهتان وارد است، هنوز اتهامش به اثبات نرسیده است.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات اظهار داشت: این شخص کارشناس بوده و از زمانی که به وی بهتان وارد شده، تعلیق شده و پرونده در حال رسیدگی است. اینکه امکان دارد بگویند وی مقصر بوده و یا نبوده را ما نمی دانیم و نمی توانیم فردی که هنوز اتهامش ثابت نشده را متهم نماییم.
وی اظهار داشت: پیش بینی مان این است که طرح این مساله توسط یک سایت خبری و ارتباط آن به سایر حاشیه ها با هدف سیاسی صورت می گیرد. در صورتیکه این مساله اصلا سیاسی نبوده و حتی مربوط به الان هم نیست. این مساله مربوط به دو ماه پیش است. اتفاقی است که در وزارت ارتباطات کشف شده و خود وزارت ارتباطات، خاطیان را به مراجع قضایی معرفی کرده است.
هادیان اشاره کرد: منتظر رای مراجع قضایی هستیم. هیچ یک از کارکنان و مدیران وزارت ارتباطات درگیر این پرونده نیستند.

منبع:

دسته‌ها