وزیر ارتباطات خبر داد: دستور دادستانی برای بستن سایتهای دانلود به خدمات دهندگان وب

به گزارش خرید بک لینک به دنبال محدودیت بوجود آمده روی سایتهای دانلود فیلم، وزیر ارتباطات اظهار داشت: این مورد از جانب دادستانی به عرضه دهندگان خدمات میزبانی وب دستور داده شده است.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، امکان دسترسی به دانلود فیلم روی برخی سایتهای ایرانی دانلود مجانی فیلم و سریال غیر ممکن شده و لینک های دانلودشان به علت قطع سرور، غیرفعال شده است.
در این باره محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توئیتر در پاسخ به اعتراض کاربران به محدودیت بوجود آمده در سایتهای دانلود فیلم، اظهار داشت: «والله بسته شدن سایتهای دانلود فیلم به من مربوط نیست. دادستانی به عرضه دهندگان خدمات میزبانی وب دستور داده، این وسط من هیچ کاره ام.»
وی با اشاره به اینکه «مسئولیت ما وصل است و در قطع، مقام تشریفاتی هم نیستیم»، اظهار داشت: « وزیر ارتباطات در فیلترینگ اختیاری ندارد که از آن استفاده نماید. باور کنید اگر اختیار داشتم از این اختیار مدتها پیش استفاده می کردم.»
وزیر ارتباطات با انتقاد از قطع سرور سایتهای دانلود، افزود: «فردا همه این سایتها، سرورهایشان را از ایران بیرون می برند و باردیگر بازار مافیای فیلترشکن رونق می گیرد.»
جهرمی تصریح کرد: «بسیاری از کشورها با مشکل عدم رعایت کپی رایت مواجهند و شیوه های بهتری برای مدیریت این مشکل دارند.»

دسته‌ها