گوگل بخش های مهم ویدیو را در نتایج جستجو نمایش می دهد

خرید بک لینک: شرکت فناوری گوگل که صاحب بزرگترین و پیشرفته ترین موتور جستجوی دنیاست از این پس قسمت های مهم ویدیوها را در قسمت نمایش نتایج جستجو به کاربران نشان داده است.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، جستجوها در وب می توانند به راحتی شما را در یافتن یک ویدیو یا فیلم کمک کنند، اما اگر به دنبال یک بخش خاص از یک ویدیو باشید آن وقت دیگر کاربردی نخواهند بود، چونکه مجبورید ویدیو را باز کنید و دنبال آن بخش بگردید.
بدین سبب یافتن بخش مربوطه امکان دارد چندین دقیقه طول بکشد، اما گوگل کاری کرده است که دیگر مجبور به درنوردیدن این فرآیند نباشید.
جستجوی گوگل حالا می تواند لحظات خاص و مهم یک ویدیو را برمبنای زمان سنج های عرضه شده توسط سازندگان برجسته کند. بدین سبب از این پس شما می توانید مستقیما مثلا به قسمت پنجم یک ویدیو یا به سراغ آهنگ محبوب خود در ویدیوی یک کنسرت بروید.
البته فعلا این امکان تنها برای کاوشهای به زبان انگلیسی شامل فیلم های یوتیوب در دسترس می باشد. با این وجود، گوگل تولید کنندگان را نیز تشویق به اضافه کردن لحظات مهم و برجسته ویدیو موسوم به “تایم استمپ”(timestamp) کرده است.
گوگل فقط به توانایی تایم استمپ گذاری خود اکتفا نکرده است و از تعداد معدودی از ارائه دهندگان و تولید کنندگان محتوا خواسته است با به اشتراک گذاشتن اطلاعات قاعده مند همراه ویدیوها به توسعه این سرویس کمک کنند.
بدین سبب از این پس دیگر وقت کاربر به جستجو به دنبال یک بخش خاص از یک ویدیو هدر نخواهد رفت و نیاز به عقب و جلو زدن ویدیو نیست.

منبع:

دسته‌ها