آمازون برای بهبود الکسا از مردم کمک گرفت

خرید بک لینک آمازون برای بهبود الکسا از مردم کمک گرفت
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا، تاکنون بارها برای خیلی از کاربران الکسا اتفاق رخ داده است که سوالی را از دستیار هوشمند الکسا خود بپرسند و آن قادر به پاسخگویی نباشد اما دیگر جای نگرانی نیست چون که حالا شرکت آمازون پلت فرم جدیدی توسعه داده که این مشکل کاربران را حل می کند.
روز پنجشنبه شرکت آمازون از پلت فرم جالبی به نام “پاسخ های الکسا”(Alexa Answers) رونمایی نمود که وظیفه این پلت فرم جمع آوری پاسخ کاربران به سوالاتی است که خود الکسا قادر به پاسخگویی آن نیست.
نحوه کار با پلت فرم جدید
نحوه کار با این پلت فرم ساده است. کاربران می بایست سوالاتی را پیدا کنند که الکسا قادر به پاسخگویی نبوده و پاسخ های خویش را در سایت بنویسد. برای یافتن موضوعات مرتبط، کاربران باید در وبسایت Alexa Answers ثبت نام کنند. این اتفاق بسیار خوبی است چون که افراد تشویق می شوند تا با یکدیگر از راه مجازی در ارتباط باشند و جواب هر سوالی را که می دانند و یا در حوزه کاری و تحصیلی آنها است را داده و با دیگران به اشتراک گذارند.
شرکت آمازون هم بعد از ارزیابی دقیق، پاسخ ها را جمع آوری کرده و به بانک اطلاعاتی الکسا اضافه می کند. البته شاید در نظر برخی این پاسخ ها جامع و درست نباشند که آمازون برای حل این مساله از یک سیستم فیلتر پیشرفته استفاده می نماید.
این شرکت با استفاده از ترکیب الگوریتم و ویرایشگرهای انسانی داده ها را فیلتر می کند. آمازون همینطور از سایر مشارکت کنندگان می خواهد که پاسخ های نامناسب را بیابند و گزارش دهند. اگر بخواهیم جزئی نگر باشیم می توانیم بگوییم آمازون این کار را برای عقب نماندن از دستیار هوشمند گوگل انجام داده است چون که در سال های اخیر کاربرانی که از دستار گوگل بهره برده اند با چنین مشکلی مواجه نبوده اند چونکه دستیار گوگل برنده چالش در جمع آوری پاسخ های صحیح کاربران و استفاده از آنها در بانک اطلاعاتی خود و گسترش پایگاه داده بوده است.

دسته‌ها