آذری جهرمی: مهلت سرویس دهندگان اینترنت تمام شد توجیهات قابل قبول نیست

خرید بک لینک: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انتها مهلت بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی نوشت: توجیهات مدیران شرکت ها در این خصوص قابل قبول نیست.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: مهلت دو هفته ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی به اتمام رسید و توجیهات مدیران شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.

وی اشاره کرد: آنها باید بیشتر تلاش کنند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند، چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روال ها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می نماییم. وزیر ارتباطات پیش تر مهلتی دو هفته ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس دهندگان اینترنت داده بود تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند. آذری جهرمی در یک رشته توئیت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر آگاهی داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکت ها انتقاد کرده بود: «پاسخ گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»

جهرمی در ادامه توئیت خود تاکید کرده بود که فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکت های ارائه دهنده اینترنت مهلت می دهد تا وضع را اصلاح کنند وگرنه شخصاً به این مساله ورود پیدا خواهدنمود. او این ضرب الاجل را با تاکید خاصی بیان کرده و تاکید کرده بود که در زمینه حق الناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.

منبع:

دسته‌ها