یک نوجوان سایت اپل را به خاطر استخدام هک کرد!

خرید بک لینک: یک نوجوان استرالیایی به امید این که شرکت اپل او را استخدام کند، مبادرت به هک کردن سایت آن کرد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، اگر شما یک نوجوان بودید و امیدوار بودید که در یک شرکت غول فناوری کار کنید، چه راهی در پیش می گرفتید؟ به احتمال زیاد برنامه تحصیلی خویش را طبق آن تنظیم می کردید و امیدوار بودید که در نهایت یک روز برای کارآموزی و استخدام به آن شرکت بروید. اما یک نوجوان استرالیایی از روشی غیر معمول بهره برده است.
این نوجوان اپل را هک کرده و به جرم خود اعتراف کرده است، در حالیکه اعلام نموده امیدوار بوده است این کار سبب شود در شرکت اپل مشغول به کار شود.
وی شنیده بوده که یک نوجوان اروپایی چنین کاری کرده و اپل او را استخدام کرده است و تصور می کرده بعد از هک کردن اپل یک شغل در انتظار او خواهد بود. در حالیکه قانون نظر دیگری دارد.
خوشبختانه این مورد باعث زندانی شدن این نوجوان نشد و تنها به پرداخت ۵۰۰ دلار استرالیا جزای نقدی و ۹ ماه رفتار مناسب و تحت نظر بودن محکوم شد.
این نوجوان ۱۳ ساله بود، وقتی که عملیات هک را آغاز کرد و دادستان در مورد وی خاطرنشان کرد که این نوجوان از آن زمان از توانایی های تکنولوژیک خود در راه خوب بهره برده است.
وی می خواهد در رشته امنیت دیجیتال و جرم شناسی در دانشگاه تحصیل کند.
اما موضع اپل نسبت به این اتفاق چه بود؟ هیچ کس از جانب اپل در مورد این اتفاق اظهارنظر نکرده است. در عوض اپل تصریح کرد که کارمندان هوشیارانه از این شرکت مراقبت و محافظت می کنند و کوشش برای هک را پیش از گزارش دادن به پلیس مهار می کنند.
اپل می گوید در اثر این هک اطلاعات شخصی هیچ کس در معرض خطر قرار نگرفته است. برخی نوجوانان ناآگاه باید بدانند که فقط باید در مدرسه خوب کار کنند تا شغل مناسبی به دست بیاورند.

دسته‌ها