در کامپیوتکس ۲۰۱۹ صورت گرفت معرفی پلتفرم جدید با توانایی اجرای بازی ها با کیفیت ۱۰۸۰p

خرید بک لینک: شرکت اینتل در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹ که هر ساله در تایوان برگزار می گردد و محل عرضه جدیدترین فناوری های قطعات کامپیوتر است، از جدیدترین سیستم متصل خود با گرافیک فوق العاده رونمایی کرده که می تواند بازی های کامپیوتری را با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p اجرا نماید.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، هر ساله اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن چشم صنعت کامپیوتر به پایتخت تایوان دوخته می شود تا جدیدترین قطعات، لپ تاپ ها و کنسول های بازی و ادوات بازی های کامپیوتری را در نمایشگاه “کامپیوتکس” (Computex) یا نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات تایپه به دنیا معرفی نماید.
این نمایشگاه فرصتی است برای دیدن چیزهای جدیدی که در دنیای فناوری کامپیوتر ها با آنها مواجه خواهیم شد و از اینکه کامپیوتر های ما چه قدر در حال قدرتمندتر شدن هستند، هیجان زده شویم. حتی خیلی از علاقه مندان در سراسر دنیا اگر قصد خرید لپ تاپ یا قطعات جدید دارند، تا برگزاری این نمایشگاه صبر می کنند.
حالا این نمایشگاه افتتاح شده است و طی این هفته خیلی از فناوری های هیجان انگیز که مقرر است در ادامه سال ۲۰۱۹ و سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شوند، معرفی خواهند شد.
اینتل در ماه دسامبر وعده داده بود که پردازنده های لپ تاپ ۱۰ نانومتری اش با یک گرافیک قدرتمند همراه خواهد شد و الان از پلتفرم متصل جدید خود با قدرت اجرای بازی ها با کیفیت ۱۰۸۰p پرده برداشته است.
این گرافیک ها به شکل متصل به پردازنده ها هستند و بر کارت گرافیک اختصاصی تکیه ندارند.
این سیستم ۱۰ نانومتری موسوم به “آیس لیک”(Ice Lake) در یک نمایش زنده به رکورد بیشتر از ۷۰ فریم بر ثانیه دست یافت که کیفیت فوق العاده ای را نمایش می داد.

اینتل می گوید سرعت این محصول در مقایسه با محصولات رقبا ۱۵ تا ۱۶ درصد سریع تر است.
شرکت AMD سالیان متمادی است که توانسته است با گرافیک یکپارچه خود موسوم به Radeon پیشتاز باشد، اما هم اکنون اینتل چیزی ساخته است که می تواند با آن رقابت کند.
اینتل تا فردا اطلاعات بیشتری در مورد Ice Lake نمایش خواهد کرد، اما هم اکنون جزئیاتی که انتشار یافته، مطمئناً امیدوارکننده است.
اساساً شما می توانید انتظار داشته باشید که امسال دستگاه هایی را مشاهده کنید که در عین بسیار نازک و سبک بودن می توانند بازی های سنگین را با کیفیت عالی اجرا کنند.

منبع:

دسته‌ها