ابداع برانکاردی که ویلچر می شودبعلاوهفیلم

خرید بک لینک: یک شرکت طراحی هلندی با همکاری یک شرکت تجهیزات پزشکی یک برانکارد جدید ساخته است که قابلیت تبدیل به یک ویلچر را دارد و پیشنهاد کرده است که اورژانس از این پس برای رفاه حال بیماران از این برانکاردها استفاده نماید.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، شرکت طراحی هلندی موسوم به “استودیو روتور”(Studio Rotor) با یک شرکت استارتاپی به نام “رتر هلفر مدیکال”(Retter Helfer Medical) در حال کار بر روی یک برانکارد سبک وزن برای پرسنل اورژانس و آمبولانس است.
این برانکارد با نام “مولتی اسکوپ پرو”(Multi Scoop Pro) دارای یک مکانیسم اختراعی است که در عرض چند ثانیه از حالت برانکارد به صندلی چرخ دار تبدیل می شود.

شرکت “استودیو روتور” در تحقیقات خود متوجه شد که برانکاردهای سنتی هم اکنون با برانکاردهای برقی جدید جایگزین شده اند که وزنی معادل ۶۰ کیلوگرم یا بیشتر دارند. این میزان از سنگینی کار پرسنل اورژانس را سخت می کند.
این تحقیق همین طور نشان داد که تقریباً تمام آمبولانس ها هنوز یک برانکارد سنتی دارند که برای بلند کردن بیمار از روی زمین از آنها استفاده می شود.

بنابراین طراحان به فکر اختراع یک برانکار سبک وزن افتادند که قابلیت تبدیل به صندلی چرخ دار را نیز داشته باشد.
امدادگران می توانند در هنگام نیاز از آن برای بعنوان صندلی چرخ دار استفاده کنند و یا در صورت ضرورت آنرا برای حمل بیمار به یک برانکارد تبدیل کنند.

جالب اینجاست که این برانکارد تنها حدود ۱۰ کیلوگرم وزن دارد و از دو بخش تشکیل شده است. با نگه داشتن قفل مخصوص روی بدنه این برانکار می توان آنرا به ویلچر تبدیل کرد و چرخ ها را از غلاف خود خارج کرد تا صندلی چرخ دار تکمیل شود.

سپس باردیگر می توان با نگاه داشتن قفل، آنرا به حالت برانکارد برگرداند و چرخ ها را در غلاف خود قرار داد.
این شرکت ها در حال کار بر روی نمونه اولیه این دستگاه هستند و احتمالاً تا آخر سال ۲۰۱۹ آماده تولید و عرضه خواهد بود.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع:

دسته‌ها