دسترسی گاوهای بریتانیا به اینترنت ۵G قبل از بیشتر مردم!

خرید بک لینک: گویا گاوهای بریتانیایی زودتر از خیلی از مردم جهان به اینترنت ۵G دسترسی پیدا کرده اند و یکی از دامداری های انگلیس به منظور پیشرفت سیستم شیردوشی از این فنآوری نوین استفاده می نماید.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، خیلی از گمانه زنی ها در مورد اینکه اینترنت ۵G چگونه بر زندگی روزمره ما تأثیر می گذارد مطرح می شود که بعنوان مثال شامل تحقق خودروهای کاملاً خودران است.
اما امکان دارد ما ندانیم که این فناوری پیش از اینکه به دست اکثریت انسان ها برسد توانسته زندگی گاوها را هم تحت تأثیر قرار دهد.
حالا ۵۰ گاو شیری در جنوب غربی انگلستان مجهز به گردن بندهای هوشمند با سرعت بالا هستند که سیستم های شیردوشی رباتیک را کنترل می کنند.
این کار هم روشی برای تست پتانسیل فناوری ۵G در کشاورزی است و هم آزمایش این شبکه برای سیستم های روستایی.
مهمتر از همه، این کار فرصتی است برای دیدن اینکه چگونه ۵G می تواند داده ها را بین حسگرها سریع تر از یک اتصال پهنای باند روستایی انتقال دهد.
نحوه کار این سیستم بدین صورت است که هنگامی که یکی از این گاوها وارد ایستگاه شیردوشی می شود، گردن بند به دستگاه دستور شروع پمپاژ می دهد و بطور کلی بر وضعیت گاو نظارت دارد.
البته ردیابی حیوانات با دستگاه های متصل شده چیز جدیدی نیست و ما شاهد آن هستیم که مقدار زیادی از تکنولوژی پیشرفته وارد صنعت کشاورزی شده است.
همانطور که گفته می شود، اینترنت ۵G وعده داده است که همه این برنامه ها را سریع تر و آسان تر کند.

دسته‌ها