با اعلام گمرک؛ ثبت آنلاین گوشیهای مسافری در سامانه گمرک از امروز شروع شد

به گزارش خرید بک لینک بر مبنای اعلام گمرک، ثبت گوشیهای مسافری در سامانه های رجیستری از امروز به صورت آنلاین انجام می شود.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از مهر، گمرک ایران در اطلاعیه ای به مسافران و متقاضیان ثبت اطلاعات تلفن همراه مسافری اعلام نمود که ثبت گوشیهای مسافری در سامانه رجیستری آنلاین شده و ضروری می باشد متقاضیان ثبت گوشیهای مسافری نکاتی را در نظر داشته باشند.
در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند در بروزرسانی اخیر سامانه «اظهارنامه گمرکی تلفن همراه» این امکان اضافه شده است که پس از ثبت اطلاعات و پرداخت عوارض گوشی به صورت آنلاین اطلاعات به سامانه همتا ارسال خواهد شد و کد فعال سازی از سوی همتا در همان روز پیامک خواهد شد.
گوشی هایی که پیش از این تاریخ در سامانه ثبت شده و شناسه پرداخت دریافت کرده اند ولی پس از به روزرسانی سامانه مبادرت به پرداخت عوارض کرده اند در مرحله آخر با پیغام «خطا در استعلام imei از سامانه همتا: کد متناظر گمرکی برای این شناسه (IMEI) تعریف نشده است» مواجه می شوند که اطلاعات این دسته پس از بررسی های لازم به همان روش قبل و با ارسال فایل از سمت گمرک به همتا صورت خواهد گرفت و فعال سازی هم از سمت همتا خواهد بود.

دسته‌ها