سامسونگ از تبلتی با ضخامت ۵ و نیم میلیمتر رونمایی نمود

به گزارش خرید بک لینک سامسونگ از تبلتی با ضخامت ۵.۵ میلیمتر رونمایی کرده است. هربار شارژ دستگاه ۱۴.۵ ساعت دوام دارد و ضخامت آن فقط ۵.۵ میلی متر است.

به گزارش خرید بک لینک به نقل از دیلی میل، سامسونگ می خواهد با تبلت جدید خود با اپل روبرو شود. این شرکت کره ای از دستگاه Galaxy Tab S۵e رونمایی کرده که سبک ترین و نازک ترین تبلت این شرکت است. همینطور در این تبلت از دستیار صوتی «Bixby» برای اولین بار استفاده شده است.
تبلت مذکور با قیمت پایه ۳۹۹ دلار از سال جاری برای فروش عرضه می شود. Galaxy Tab S۵e نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با قاب فلزی بسیار نازک و بسیار سبک دارد. ضخامت دستگاه ۵.۵ میلیمتر و وزن آن فقط ۴۰۰ گرم است.

نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه هم ۸۱.۸ درصد است. علاوه برآن که Galaxy Tab S۵e مجهز به فناوری شارژ سریع است، یک مرتبه شارژ دستگاه ۱۴.۵ ساعت دوام دارد. تبلت مذکور با RAM ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی عرضه می شود.
همچنین آخرین نسخه سیستم عامل آندروید(Pie) هم روی آن نصب شده است.در کنار تمام این موارد Galaxy Tab S۵e مجهز به اکسسوری DeX است که به کاربر اجازه می دهد دستگاه را به کامپیوتر رومیزی خود متصل کنند.
DeX که در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شده به کاربر اجازه می دهد با استفاده از کامپیوتر رومیزی با تبلت یا موبایل کار کند.

دسته‌ها