با تلاش پژوهشگران کانادایی محقق شد ساخت یک ابزار الکترونیکی برای کنترل آسم

خرید بک لینک: پژوهشگران کانادایی برای بهبود کیفیت مراقبت از بیماران مبتلا به آسم، نوعی ابزار الکترونیکی ابداع نموده اند.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از فیز، پژوهشگران کانادایی، ابزار الکترونیکی جدیدی جهت بررسی آسم ابداع نموده اند که می تواند به افراد مبتلا به این بیماری در کنترل بهتر آن کمک نماید.
هدف این پژوهش، مشخص کردن تأثیر و یا عدم تأثیر “سیستم الکترونیکی مدیریت آسم” (eAMS) در پر کردن شکاف های موجود در مراقبت از آسم است. این سیستم جدید، اولین ابزار مراقبت از آسم در نوع خود به حساب می آید که بر شواهد تکیه دارد.
دکتر “سمیر گوپتا” (Samir Gupta)، از دانشمندان “بیمارستان سن مایکل” (NHS) تورنتو و سرپرست این پژوهش اظهار داشت: بیشتر بیماران هنوز نمی توانند بهترین نوع درمان را دریافت کنند؛ در نتیجه بیماری آنها با روند ضعیفی کنترل می شود. پزشکان برای نمایش بهترین نوع درمان، با موانع خیلی از جمله کمبود زمان، دانش، آموزش و منابع محلی روبه رو هستند. ما اهتمام داریم با بهره برداری از نیروی فناوری، این موانع را پشت سر بگذاریم.

“گوپتا” و گروهش، به مدت دو سال با ۲۳ پزشک همکاری کردند و توانستند ۱۲۷۲ بیمار مبتلا به صورتی آسم منحصر به فرد را مورد بررسی قرار دهند. آنها در این پژوهش، از سیستم eAMS برای تحلیل شرایط بیماران و کیفیت مراقبت از آنها استفاده کردند.
این ابزار کنترل جدید طوری طراحی شده که بیماران بتوانند با کمک آن، به تنهایی وضعیت سلامت خودرا بررسی نمایند.
“کورتنی پرایس” (Courtney Price)، از پژوهشگران این پروژه اظهار داشت: پژوهش ما نشان داده است که ابزار الکترونیکی بررسی سلامتی که طراحی دقیقی دارند، می توانند نقش مؤثری در مراقبت های ابتدایی داشته باشند و کیفیت مراقبت را بالا برند.
این پژوهش، در مجله ” European Respiratory Journal” به چاپ رسید.

دسته‌ها