همکاری ربات و انسان در ساخت تسلا مدل ۳ بعلاوهفیلم

خرید بک لینک: شرکت ˮتسلاˮ، ویدئویی از چگونگی ساخت خودروی تسلا مدل ۳ منتشر نموده که همکاری ربات و انسان در آن مشخص است.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، شرکت “تسلا”(Tesla) در ویدئوی جدیدی با عنوان “تسلا مدل ۳ چگونه ساخته می شود”، فرآیند سوار کردن قطعات این خودرو را در یک بازه زمانی ۴۸ ثانیه ای منتشر نمود.
در این ویدئو، اسکلت خودرو در خط تولید دیده می شود؛ درحالی که دو نفر از کارگران به همراه ماشین های نصاب، ۱۰ هزار قطعه را روی آن سوار می کنند.
تسلا مدل ۳، هم اکنون مقرون به صرفه ترین وسیله نقلیه این شرکت است که در کارخانه آن واقع در شهر فریمانت کالیفرنیا تولید میگردد. در این کارخانه، دهها هزار وسیله نقلیه تولید میگردد که بیشتر از ۵۳ هزار مدل از ۸۰ هزار مدل تولید شده در سه ماه آخر سال را تسلا مدل ۳ تشکیل می دهد.

تسلا با خودکار ساختن کارخانه هایش و استفاده از تکنسین های انسان در پست های گوناگون، توجه بسیاری را به خود برانگیخته است.

“ایلان ماسک”(Elon Musk)، مدیرعامل تسلا در اوایل سال ۲۰۱۸ اعتراف کرد که خودکار شدن بیش از اندازه کارخانه های تسلا، دلیل اصلی کند شدن روند تولید این شرکت است. وی در پست توئیتر خود اظهار داشت که می خواهد بیشتر به نیروی انسانی اهمیت دهد. این مساله سبب شد که تغییراتی در خط تولید کارخانه ها پدید آیند.
ماسک در مصاحبه ای اظهار داشت: ما شبکه پیچیده ای از تسمه های حامل داشتیم که کارآمد نبودند؛ در نتیجه تصمیم گرفتیم این روش کار را به کلی کنار بگذاریم.
ویدئوی جدید تسلا ثابت می کند که ماسک، نیروی انسانی بیشتری را به خط تولید خود آورده و آنها را در بخش های گوناگون به کار گرفته است.

این اولین بار نیست که تسلا، ویدئویی از مراحل تولید خودرو در کارخانه فریمانت منتشر می کند. در سال ۲۰۱۶ باز ویدئوی دیگری منتشر گردید که مراحلی از تولید تسلا مدل ایکس را نشان می داد.
این ویدئوی ۱۵ ثانیه ای که با عنوان “همکاری ربات های در ساخت تسلا مدل ایکس” انتشار یافت، ربات ها را در حال ساخت این خودرو به نمایش گذاشت.
بااینکه جزئیات بسیار کمی در این ویدئو به نمایش درآمد اما نشان می داد که خودروهای تسلا در فرآیند دقیق و کارآمدی ساخته می شوند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دسته‌ها