بهترین ردیاب های خواب سال ۲۰۱۸ بشناسیدبعلاوهتصاویر

خرید بک لینک: ابزار ردیابی خواب، از مشهورترین و کاربردی ترین فناوری هایی هستند که در سال ۲۰۱۸ نمایش شده اند.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از تک رادار، انسان ها به خواب کافی نیاز دارند. حتی کسانی که غذای مناسب می خورند، روزانه ورزش می کنند، شغل خوب دارند و مطالعه می کنند، در صورت نداشتن خواب کافی، نتیجه خوبی نخواهند دید. نداشتن خواب کافی می تواند بر روحیه، سطح انرژی و پوست موثر باشد و کمبود خواب در بلندمدت، نتایج منفی جدی برای سلامتی به دنبال خواهد داشت.
در هر حال، بیشتر افراد از نداشتن خواب کافی رنج می برند؛ در نتیجه شرکت های فناوری برای کمک به این گونه افراد، ابزارهایی ابداع نموده اند که وضعیت خواب آنها را ردیابی می کنند.
بیشتر ردیاب های پوشیدنی خواب، حرکات بدن و ضربان قلب را در طول خواب بررسی می کنند اما ردیاب هایی که پوشیدنی نیستند، بالا و یا زیر خوشخواب و حتی روی میز کنار تخت قرار می گیرند تا کاربر بتواند با کمک آنها، وضعیت تنفس، خروپف و دما را بررسی کند.
شرکت هایی مانند پولار و نوکیا، قابلیت ردیابی خواب را به ابزار خود افزوده اند. در اینجا، لیستی از هشت ابزار ردیابی خواب نمایش شده است که گزارشی در مورد خواب کاربر نمایش می دهند و داده هایی درباره حرکت و چرخش بدن وی در طول شب فراهم می کنند.

“نوکیا استیل” (Nokia Steel)

نوکیا استیل، نوعی ساعت هوشمند است که خواب کاربر را ردیابی می کند.
این ساعت آنالوگ، برای کسانی که می خواهند بدون دریافت هشدارهای روی صفحه تلفن همراه خود، به داده های دقیق دسترسی داشته باشند. کاربر می تواند با کمک این ساعت، فعالیت های روزانه خودرا بررسی کند.
ساعت نوکیا استیل، ضربان قلب را بررسی می کند و آنرا به صورت روزانه گزارش می دهد. همچنین، خواب کاربر را بر طبق چرخه های سبک و عمیق، اختلالات، عمق و نظم آن بررسی می کند.
باتری این ساعت با هر بار شارژ، ۲۵ روز کار می کند و روی حالت ذخیره انرژی، تا ۲۰ روز دیگر کاربرد خواهد داشت.
با اتصال نوکیا استیل به سیستم GPS، امکان ردیابی خودکار راه رفتن، دویدن، شنا کردن و فعالیت های بیرون از منزل کاربر باز ممکن میگردد.
این ساعت، ضد آب است؛ در نتیجه کاربر می تواند آنرا هنگام شنا کردن و یا قدم زدن زیر باران به همراه داشته باشد.
کاربران می توانند تماس ها، پیام ها و هشدارهای تلفن همراه خودرا روی این ساعت ببینند. اپلیکیشن به کار رفته در این ساعت، زمان خواب را به کاربر یادآوری می کند و با یک زنگ آگهی آرام او را از خواب بیدار می نماید.
ساعت هوشمند نوکیا استیل، با قیمت ۱۰۰.۴۳ دلار به بازار عرضه شده است.

“نوکیا اسلیپ” (Nokia Sleep)

نوکیا اسلیپ، نوعی پد است که راه ساده ای برای ردیابی خواب کاربران به حساب می آید.
کاربران می توانند این پد را زیر خوشخواب تخت خود قرار دهند تا بدون بستن ابزار خاصی به دور مچ دست، کیفیت خوابشان بررسی شود.
این پد، مزاحمتی برای کاربر خود نخواهد داشت؛ در نتیجه کاربر با دراز کشیدن روی تخت، وجود آنرا حس نمی نماید. اگر کاربر، یک ردیاب تناسب اندام یا یک ساعت هوشمند داشته باشد، می تواند از شارژ شدن پد هنگام استراحت خود مطمئن شود.
نوکیا اسلیپ، مراحل و حالات خواب، ضربان قلب، زمان خروپف کردن کاربر و طول خواب او را بررسی می کند. این پد برای کسانی که حرکت زیادی در خواب دارند مناسب می باشد و می تواند کیفیت خواب را ارزیابی کند.
پد نوکیا اسلیپ، با قیمت ۷۵.۶۴ دلار به بازار عرضه شده است.

“بدیت ۳” (Beddit ۳)

ردیاب خواب بدیت ۳، برای کاربرانی مناسب می باشد که عادت ندارند در خواب لباس به تن داشته باشند. این ردیاب که کاملا از پلی استر ساخته شده، سنسور فوق العاده باریک، نرم و انعطاف پذیر است و زیر پتو مخفی میگردد.
بدیت ۳ می تواند وضعیت خواب، ضربان قلب، تنفس، خروپف و محیط اتاق خواب همچون دما و رطوبت را به صورت دقیق و مداوم در طول شب بررسی کند.
هنگامی که کاربر به خواب می رود، بدیت ۳ کار خودرا به صورت خودکار و بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن یا فشار هیچ دکمه ای آغاز می کند.
علاوه بر ضربان قلب، تنفس و خروپف، دیدن نتیجه تمام ردیابی ها همچون رتبه بندی، زمان، کارآیی و چرخه خواب در یک اپلیکیشن iOS مشخص می شوند.
این اپلیکیشن می تواند هر روز صبح، جزئیات کیفیت و کمیت خواب کاربر و همین طور داده های مربوط به ضربان قلب و تنفس او را نشان دهد. همین طور او را از خروپف کردن در طول شب و یا خواب ضعیفش آگاه می کند.
نشان دادن دما و رطوبت اتاق باز می تواند به کاربر در بررسی محیط خوابش کمک نماید. خواندن همه این اطلاعات بسیار ساده است و به مرور زمان امکان تحلیل آنها را باز فراهم می آورد.
بااینکه بدیت ۳ برای ردیابی داده های مربوط به یک نفر طراحی شده اما از عهده بررسی حرکات و کیفیت خواب دو نفر باز برمی آید.

“رِس مِد” (ResMed)

شاید استفاده از یک مچ بند ردیاب و یا ردیابی که به پوست متصل می شود، برای خیلی از کاربران، دشوار یا ناراحت کننده باشد. سازندگان رِس مِد در ابداع این ابزار، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته اند و ردیابی نمایش داده اند که با بدن تماس ندارد. این ردیاب به رغم قرار گرفتن روی میز کنار تخت می تواند تنفس، ضربان قلب و کیفیت کلی خواب را به دقت بررسی کند.
رِس مِد با بررسی صدا، نو و سطح دمای اتاق خواب کاربر می تواند بازخوردی برای بهبود محیط خواب او عرضه نماید. اپلیکیشن همراه رِس مِد باز کاربر را در ورزش های تنفسی یاری می دهد.
رتبه بندی خواب کاربر باز بر طبق سن و جنسیت کاربر محاسبه میگردد و بازخورد و پیشنهاداتی برای نحوه بهبود آن نمایش می کند.

“پولار ام ۴۳۰” (Polar M۴۳۰)

پولار، یکی از بهترین ساعت های مخصوص دوندگان است که در سال ۲۰۱۸ ابداع شده اند. در سیستم این ساعت، یک شتاب سنج قرار دارد که می تواند بازخورد دقیقی از ساعات خواب کاربر عرضه نماید، اختلالات خواب را ردیابی می کند و داده های مربوط را به یک اپلیکیشن می فرستد.
کاربر با استفاده از این ساعت می تواند خواب خود و تغییرات برنامه خودرا به مرور زمان ارزیابی کند.
همه داده های به دست آمده، به اپلیکیشنی موسوم به “پولار کامپنین”(Polar companion) ارسال می شوند تا کاربر بتواند کیفیت خواب خودرا بررسی کند.
قیمت ردیاب پولار، ۱۶۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

“ام فیت کیو اس” (Emfit QS)

ام فیت کیو اس، ابزار ردیابی خواب مناسبی برای ورزشکارانی است که در کار خود جدی هستند. این ردیاب به شکل نامحسوس زیر تشک کاربر قرار می گیرد؛ در نتیجه با بدن کاربر تماس مستقیم ندارد.
ردیاب ام فیت کیو اس، برای ورزشکاران طراحی شده و متغیر ضربان قلب آنها را بررسی می کند.
از آنجائیکه ام فیت کیو اس، بازیابی بدن را در طول شب بررسی می کند، با ردیاب های دیگر تفاوت اساسی دارد. این ردیاب، یک رتبه را هنگام دراز کشیدن کاربر در تخت و رتبه دیگری را باز هنگام بامداد نمایش می دهد.
اگر رتبه کاربر در طول روز بالا باشد، بدن برای ورزش سنگین آماده است اما در صورت پایین بودن رتبه، کاربر نباید فشار زیادی به خود وارد کند.
این ردیاب، مراحل خواب کاربر، حرکات بدن و تنفس او را در یک دوره ۳۶۰ روزه مورد بررسی قرار می دهد؛ در نتیجه اگر در جستجوی یک ردیابی خواب بهتر هستید می توانید از آن استفاده کنید.
ردیاب ام فیت کیو اس، با قیمت ۱۹۹ دلار نمایش شده است.

“فیت بیت ورسا” (Fitbit Versa)

معمولا همه ردیاب های معرفی شده جهت بررسی خواب کاربر، باید در تمام طول شب پوشیده شوند اما فیت بیت ورسا، نوعی ساعت هوشمند است که این محدودیت را ندارد.
فیت بیت ورسا، جدیدترین نوع ساعت هوشمند است که طراحی مدور و سبکی دارد و به راحتی می توان از آن استفاده نمود. تسمه های این ساعت، قابل تنظیم هستند و می توان اپلیکیشن های بسیاری را روی آن نصب کرد. زمان شارژ باتری فیت بیت ورسا، به بیشتر از چهار روز می رسد.
ورسا به خاطر سنسورهای به کار رفته در آن به خصوص ژیروسکوپ و سنسور ضربان قلب، یک گزینه مناسب برای ردیابی خواب کسانی است که به ردیابی وضعیت تناسب اندام خود باز اهمیت می دهند. این ساعت می تواند هشدارهایی را به مچ دست کاربر ارسال نماید.
کاربر می تواند سپس بیدار شدن از خواب، اپلیکیشن فیت بیت را باز کند تا وضعیت خواب و مراحل گوناگون خواب خودرا در طول شب ببیند. بدین ترتیب، بینش های شخصی سازی شده ای در مورد خواب کاربر نمایش میگردد.
ورسا برای کسانی که یک ردیاب خواب و تناسب اندام ارزان قیمت می خواهند، گزینه مناسبی خواهد بود.
قیمت فیت بیت ورسا، ۱۹۶.۸۵ دلار تعیین شده است.

“حلقه اورا” (Oura Ring)

حلقه اورا، انتخاب خوبی برای کاربرانی است که نمی خواهند از مچ بندهای ردیاب استفاده کنند یا ردیاب ها را در تختخواب خود قرار دهند. این حلقه هوشمند می تواند بر خواب، ضربان قلب، درجه حرارت بدن، میزان تنفس، شمارش گام و میزان کالری سوزانده شده کاربر نظارت کند.
حلقه های هوشمند، یکی از فناوری های جالب چند پارسال به شمار می روند اما هیچ گاه از محدوده اولین نمونه، فراتر نرفته اند. با این وجود، حلقه اورا، از این محدودیت عبور کرده است.
اورا می تواند فعالیت، سلامت و خواب کاربر را مورد بررسی قرار دهد. بااینکه اورا از عهده ردیابی فعالیت برمی آید اما تمرکز آن بر سلامت و خواب کلی کاربر است. این حلقه هوشمند، رتبه خواب روزانه کاربر را تعیین می کند و اطلاعاتی در مورد کیفیت استراحت، ضربان قلب و میزان حرکت او نمایش می دهد.

دسته‌ها