ساخت خودکار با مواد اولیه فضاپیما!

خرید بک لینک: یک شرکت آمریکایی، خودکاری ابداع کرده که با مواد مورد استفاده در فضاپیما تولید شده و دوام بسیار بالایی دارد.
به گزارش خرید بک لینک به نقل از ایسنا و به نقل از کیک استارتر، یک شرکت واقع در اوستین تگزاس، نوعی خودکار نمایش داده که دوام شگفت انگیزی دارد و مجموعه ای از موارد مورد نیاز کاربران است.
به قول سازندگان، این محصول که جوهر آن همیشه در جریان است، گارانتی کامل دارد و هیچ کدام از نقص های یک خودکار معمولی در آن دیده نمی گردد.
طول این خودکار، ۱۴۰ میلی متر و قطر آن، ۹.۵ میلی متر است. از آنجائیکه تعادل وزن هر خودکار قبل از ثبت شماره سریال مورد بررسی قرار می گیرد، خودکارها از توازن کامل برخوردار می باشند.

طراحی خودکار، با استفاده از مواد بسیار بادوامی صورت گرفته که برای ساخت فضاپیما مورد استفاده قرار می گیرند و کاملا در خودکار پنهان می شوند تا سطحی کاملا صاف و یک دست پدید آورند.
استانداردهای مهندسی مورد استفاده در فضاپیما، در طراحی این محصول باز به کار رفته اند.

در این خودکار کاملا فلزی، از پلاستیک استفاده نشده و مواد به کار رفته در آن، در خودکارهای معمولی دیده نمی شوند بلکه معمولا در ساعت ها به کار می روند؛ در نتیجه دوام این محصول بسیار بیشتر از خودکارهای معمولی است.

سازندگان این محصول، متخصصان ماهری هستند که کار آنها، ساخت قطعات هواپیما است.

دسته‌ها